Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb vandaag de silver, secret en de thunderstruck afgestoken moet zeggen dat ik onder de indruk was van de thunderstruck de silversalute was ook lekker, secret viel me tegen maar was zeker niet slecht.
Secret salute ging hier perfect in de straat. Crackling was lekker fel en de salutes duidelijk harder als de rest van de cakes. Wat mij betreft geslaagd.
Nee dit is echt niet meer wat het geweest is. Wat vorig jaar het 'wauw moment' van de avond was, en de perfecte afsluiter, was nu bijna een anticlimax. Sla deze volgend jaar lekker over. Alhoewel er helaas weinig alternatieven zijn qua geweldsblokken.
Waren nog steeds goede cakes, de 2012 versie knalt nog steeds erg hard en de hoeveelheid crackling is nu gewoon veilig, ik denk dat rubro deze cake expres heeft laten aanpassen zodat ze 1 januari niet 100-den schadeclaims binnenkrijgen.
Een aantal moeten natuurlijk wel volhouden dat ie tegenviel, maar ik vond hem weer top. De mines lekker hard de knallen prima en inderdaad misschien wel iets minder crackling in de lucht. Blijft voor mij toch een topper.
Wat was deze cake ondanks alles weer super, als je er 3 meter voor staat komt de crackling geweldig over, de bursts waren snoeihard, vond hem niet veranderd tegenover de gene die ik vorrig jaar had, geweldige cake dus en zeker zijn geld waard, zonde van alle ophef die geweest is.
in mijn ogen was dit zwaar overschat.
Ik vond het een vette bak. Ik kan me indenken dat de cracklingwolk voor velen teleurstellend was; daarvan zag ik (die de 2011 nooit irl zag) zelfs dat die toch écht een stuk kleiner was. Maar dat viel me nauwelijks op; de aandacht werd in beslag genomen door de felle crackling mine en de bruut harde bursts; wat een klappen! Geweldig!
Gister was het crackling happen met de 2011 versie op +-15 meter afstand door de wind,dus misschien is deze aanpassing wel beter voor de veiligheid van deze cake.
Deze had ik per twee geschoten samen met twee power zone als finale, de buurt vond het allemaal geweldig.Ik zelf vond de knal van Secret Salute goed maar de crackling liet de wensen over die moest toch echt van de power zone komen!
Verder was de finale top.
Had hem dit jaar voor het eerst en hij viel me toch wat tegen. Denk dat mijn verwachtingen wat te hoog waren. Vond de klappen goed maar daar blijft het ook bij.
Had de secret salute en secret salute salvo en twee sets delicious thunder en moet zeggen dat de delicious thunder me veel beter zijn bevallen! Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding!
Had deze ook dit jaar, crackling boeket stelde eigenlijk niet zo heel veel voor, maar als ik hem alleen daarom had genomen had ik wel een andere cake gekozen.
De knallen waren om te smullen, en zéker bij mij tussen de flats.
Bij deze wil ik toch even laten weten dat ik te voorbarig ben geweest met mijn commentaar richting Rubro (Wim) over de secret salute,ik had hier een karton van besteld na alles wat ik gelezen had over SS dat deze zo hard zou zijn en de hardste knaldoos van Nederland zou zijn.
Nee de demo ven Orthen dacht ik zo ben lekker genaaid zeg,zit ik even lekker met een karton in mijn maag.
Na ophalen van het vuurwerk de karton gelijk uitgepakt en te drogen gezet,nu dat alles achter de rug is het mij toch 100% mee gevallen,dus bij deze mijn excuses Wim,daarom ga ik nu even met de billen bloot beste vuurwerk vrienden.
Wat was ik blij dat ik een karton had van deze schatje, heb ze per 4 geschoten, en dit is me zo goed bevallen, dat ik volgend jaar 2 kartonnen neem. Top.