Secret Salute

Heb hier ook een karton van besteld bij orthen en moet zeggen na gisteren avond oeps is dit nu alles.
Nu ga ik natuurlijk niet gelijk lopen mekkeren maar baal er toch wel van als dit de hardste knalcake van nederland zou zou,potje van royal van 6 euro knalde nog harder.
Ik wacht wel even af wat er komen gaat, maar goed we horen het wel,denk wel dat als er geen respons gaat komen dat ze wel hun eigen glazen in gooien en dan bedoel ik dus Rubro,wand na de meeting waar wij ook waren toppie gatsen daar.

Die crackling die van de boeketten af komt, ''crackelen'' ook gewoon niet. Die van de mine is goed, als die nou ook zo bij de boeketten waren was het goed geweest. Nee probeer 2 van deze om te ruilen

Ook ik begin nogal de zenuwen te krijgen. Ben blij dat er vanuit orthen goed word meegewerkt. Lukt de compensatie niet, dan zal in het ergste geval m'n geld terug een optie kunnen zijn.

wow zo zonde van deze mooie cake:cry:
ik heb medelijden met mensen die deze gekocht hebben, ik hoop dat jullie iets kunnen regelen met de winkel, want dit slaat nergens op!:sad:

ben zelf blij dat ik hem niet besteld heb (wegens klein budget)
maar iedereen die hem gekocht heeft, ik hoop dat jullie je geld terug krijgen.
vind het vooral zonde van mensen die niet op het forum zitten of een demo hebben bezocht.
een onwetende vader en zoon kopen hem omdat hij vorig jaar super was, maar ze worden gewoon opgelicht dit jaar :bonk:

jammer rubro maar jullie maken zo geen vrienden denk ik:cry:

--pyro99:bye:

Nee, dit vind ik echt not done. Ik wacht nog op een filmpje en anders ga ik bij de winkel langs om me bestelling aan te passen.

Ik denk dat als de overige rubro producten ook zo zijn, ik ze allemaal ga annuleren.
Want dit is een vorm van oplichterij. En geen vorm van what you see is what you get...

Gisteren bij Orthen gezien en die was inderdaad niet erg goed nee, heel erg jammer.
Bij het finaleschot waren 3 gemodde Secret Salutes gebruikt, uit dezelfde doos als de los geschoten cake. Tot mijn verbazing gaf die de grote ronde harde crackling wolk, ook zie je daartussen de slechte nieuwe crackling-wolk.

Wat kan dit betekenen? Zou er een goede en slechte batch zijn welke ook nog eens gedeeld in een doos kan zitten? Ik vind het erg vreemd, maar toch stiekem hoop dat er dus ook goede versies bij zitten....

Zie de laatste 15 seconden van de film.

Oh oh, vorig jaar misgelopen en vanwege alle lovende reacties dit jaar voor zekerheid gegaan en 4.5 karton besteld.. Als het echt zo is dat de kwaliteit slecht is, voel ik mij eigenlijk wel een beetje genaaid. Ik hoop dat dit een incident is, vanavond naar vechtweelde dus we gaan het zien.

Er is op zich niet veel mis met deze knalcake.
Het enige wat minder is zijn de chrys sterren na de burst.

De salutes zijn gewoon super.
Dat er cakes bij waren die luider gingen zou ook kunnen omdat deze al een jaar droog stonden of langer.

Gisteren weer meegemaakt en dan concludeer ik dat de knallen toch wel goed gingen.
Ongeveer even hard als de Silver Salute die ik een paar dagen eerder hoorde.
En voor een prijs van 25 euro hoef je niet te klagen hoor!
54 schoten voor 25 euro, dat is toch super?
Beetje aaien en dan is het helemaal super.

Ik moet bekennen, puur op filmpjes gebaseerd overigens, dat ik ze in de finale van Orthen qua knal inderdaad lekker vind overkomen. Dat zijn er dan wel heul veel tegelijk natuurlijk maar die klappen lijken me toch niet verkeerd.
Of zie ik dingen die ik wil zien :wink:.
De reactie van Denjo doet me dan wel weer goed.
Kruitstres slaat hier op dit moment belachelijk hard toe :D.

Wat ik nog even kwijt wil over deze bak:.

Tijdens de demo gister zijn er 7 stuks geschoten.
De 1 als los product viel tegen.
Weinig crackling en een harde knal maar niet meer extreem.
De 2-3-4e werden met nog tig salute cakes geschoten.
Echter viel de secret salute niet echt op.
Ook hier was de crackling van het boeket matig. Maar de nr 3 had wel weer grote crackling in het boeket.
De nr 5-6-7 zijn als laatst gegaan.(wel geaaid/geknuffelt).
Deze cakes hadde alle 3 grote crackling boeketten.
De cake's hebben allen flinke verwarming gehad en waren dus goed droog.

Conclussie:
In 1 karton kun je zowel goede als slechte SS treffen.
De kwaliteit is dus gewoon erg wisselend!.
Heb je geluk dan is het feest in je straat.
Heb je pech... Dan heb je een matige knal cake in je straat.

Al met al. Een echte tege valler vind ik het niet.
Maar ut kan zekers beter.

Heb deze vanavond ook gezien, de 2012 versie en was niet onder de indruk. De salutes van de heavy legends gaan naar mijn idee een stuk beter.

Ik heb deze cake ook gisteren aan het werk gezien, en wel bij Vechtweelde in Maarssen, net als Brian.
Daarbij moet ik wel zeggen dat we van de Heavy Legend cakes 25 en 36 het productiejaar 2011 kregen te zien! Ik heb in Almere bij Rowy een iets mindere Heavy Legend 25/36 gezien dus ik DENK dan ook dat we daar de versie 2012 hebben gezien, maar dit weet ik niet zeker.
Duidelijk was wel dat inderdaad de Secret Salute hier bij Vechtweelde minder hard knalde dan de salutes bij de Heavy Legend serie :sad: Dat was vorig jaar wel anders! Ik moet dan ook glashard concluderen, zeker als we de demo bij Rowy in ogenschouw nemen, dat de Secret Salute dit jaar:
- Minder hard knalt
- Minder intense crackling boeketten heeft
- De crackling mine nog erg goed is.

Eigenlijk wisten we het allang, maar ik moet het ook beamen: de Secret Salute is dit jaar gedegradeerd van topper naar een middelmatige knalcake :sad: Het is gewoon niet meer wat het ooit geweest is! Ik streep hem weg van mijn lijstje.

http://www.youtube.com/watch?v=dpxVSfLAF9k
Filmpje gemaakt gisteren bij Vechtweelde. Je ziet er twee stuks tegelijk.

Oeiiii wat ben ik blij dat ik geen 2e karton heb besteld.
Ik vind eigenlijk dat rubro iets terug moet doen voor de mensen die deze cake al besteld hebben op basis van hun eigen demo.
Geld terug geven gaat niet werken, misschien kunnen ze bij elke bestelde secret salute een gratis heavy legend 16 bij geven, of zoiets.

Of nog een Secret salute bij elk exemplaar wat je al besteld hebt. Heb je een karton, 2e karton gratis :wink:.
Je zult het in dit geval met kwantiteit goed moeten maken aangezien de kwaliteit ietwat teleurstellend is...

Geschoten op de demo van Orthen:

Mine was goed, burst iets minder hard, maar het boeket...tsja
emo.gif

Vanavond gezien bij een demo en hij was erg goed. Ben blij dat ik er weer 2 van heb besteld. Zeer harde knallen en volop crackling. Per 2 geschoten op het filmpje:

Boys & Girls,

Hierbij zoals afgesproken de 2 Secret Salutes.

1 bij kamer temp. van +/- 20 graden

2 Uit de vriezer van -20 graden.

Lijkt voor mij dat die uit de vriezer beter presteert :bonk:
BTW, de cake die uit de vriezer kwam, voelde echt erg klam, en was toch vrij vochtig....

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan