Secret Salute

had zon snelle versie. moet toch zegge dat die wel heerlijk was. maar op crackling was dan natuurlijk niks tezien. vind 40 euro wel te duur. met wat korting raad ik hem wel aan

Nou na heel het topic door te hebben gelezen ben ik er toch van over tuigt dat ook al is het boeket achteruit gegaan dat bijna ander half karton in fan toch een mooie pre finale zal worden.
Nu us kijken hoeveel korting ik kan krijgen op dit toch nog steeds mooi product.

Ik snap nog steeds niet dat mensen zo erg klagen over deze cake, hij mag dan wel minder zijn maar verder is het echt nog een prima knal cake,, en 80% van het forum betaald er gemiddeld zo'n 20 euro voor dus tja,, dat is toch echt niet duur.
De advies prijs is wel aan de hoge kant, ik heb mijn karton 2012 versies al besteld,, heerlijk om overdag en in de avond uren te schieten, maar wel voor een stuk minder geld dan de advies verkoop prijs.

Alsof er nog niet genoeg foto's van deze knalcake zijn hier nog eentje:
P1020109_zps52e98d46.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Er zaten een wat fouten in de schietvolgorde. Soms gingen er cakes af die zich nog even koest hadden moeten houden. Ook in de opening waar de Secret Salute in werd geschoten. Er zaten ook Delicious Thunders tussendoor (normaal en finale) en volgens iemand van Rubro ook Secret Salvo's, maar hij wist het niet 100% zeker.

Was enorm hard, maar wel onduidelijk wat nu wat was. Kan iemand Rubro daar duidelijkheid over geven als hij dit leest? Ik zag door de Delicious Thunders ook gekleurde kogels vliegen. klopt dat? Ik dacht dat die namelijk altijd groen waren.

Even een kwijl momentje voor jullie :D

Afgelopen oud en nieuw hadden wij 4 karton van deze mooie cake.

59. Muur van Secret Salutes.jpg

En onze finale van onze show bestond uit:

24 x Reno (DE)
20 x SECRET SALUTE
2 x Buurtassortiment
10 x Fuego

Het gaat uiteraard in dit topic om de secret salutes. Jullie merken zelf wel wanneer die beginnen. Kijk en geniet!

155. Show bouwen dag 2.jpg

(moet in hd 720i + kijken anders is het niks)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldige film Titanium, ontzettend bedankt.
Hier zelf ook al eens per 20 in de straat geschoten, wat een enorm geweld was dat.

Wat een film joh :devil: Toppie hoor!

Overigens wel jammer dat deze nog niet duidelijk is geschoten op een demo oid. Nog even geduld met bestellen dus :rolleyes:.
Vorig jaar een karton 2012 versie gehad, vond het spul gewoon goed knallen in de straat. Die dikke mine blijft top in combinatie met die titanium salutes erboven.

Knal was ook niks aan veranderd, hij was twee jaar geleden niet goed gevuld om conform de regels te zijn. Vorig jaar is veranderd om niet afgekeurd te worden, ga er maar vanuit dat hij dit jaar als 2012 zal zijn.

Ik heb ook de 2011 versie in de straat gehad. Gisteren voor het eerst weer in het echt gezien en het is zeker niet meer wat het geweest is. De crackling maakt me persoonlijk niet veel uit, maar de knal is ook behoorlijk achteruit gegaan. Bij de 2011 versie waren de knallen duidelijk harder dan de salutes van de HL serie, nu is dat precies andersom

Zijn er inmiddels meer mensen die bovenstaande mening toebedeeld zijn? Op de demo's die zie ik gezien heb werd deze niet geschoten jammer genoeg. Er stond eigenlijk een kartonnetje op de lijst, maar ik denk dat die er vanaf gaat.
Alvast bedankt!

Ik vind dat lastig bepalen. Gister bij Kuiper was hij prima. Weet niet welk jaar die kwam. Bij mij komt tie zeker weer op straat te staan. Misschien heeft iemand hem gefilmd ?

Misschien dat mensen mijn antwoord verkeerd opvatten, het is geen slechte cake, maar persoonlijk vind ik hem niet bijzonder genoeg meer. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen. Ik denk alleen dat je hem om 12 uur niet boven het geweld uit hoort komen, wat in 2011 wel zo was

Hij is naar mijn mening nooit echt gaan verslappen ten opzichte van 2011. Vandaag geschoten bij de demo van Mantel en hij knalt nog duidelijk erg hard! Het is denk ik ook een gewenningsproces, je hoort in 2011 voor het eerst deze kei harde knalcake, je hoort in 2012 een harde knalcake en in 2013 hoor je alleen nog een knalcake. Ik vond hem vanavond nog steeds zeer goed presteren met flinke klappen die zeker wel boven de gemiddelde siercake van rond 12 uur uit komt.

Filmpje van vandaag:

De crackling in het boeket was ik even vergeten. Die is inderdaad wel minder geworden, maar de crackling mine was gister wel weer lekker fel. Ik zou het ook niet erg vinden als de crackling uit het boeket verdwijnt en nog meer in de mine gaat zitten, zal er in ieder geval strakker uit zien en klinken.

Vandaag op de demo van Ed Raket gehoord in Bergen op Zoom. De knal is nog super, alleen de crackling is wel sterk achteruit gegaan.

Welke crackling? :cry:
Wow, dit is wel de slechtste versie die ik ervan heb gezien, is dat 2013?
Zo goed als ie was, vorig jaar wel minder, maar dit is echt niet best meer...

Het wow effect is er nu ook wel echt af..snap best dat de crackling aangepast moest worden maar dit is wel heel dramatisch.

de crackling in de mine maakt nog wel geluid, maar de crackling van de burst zelf... erg jammer :(

als alle top cakes maar niet allemaal eendagsvliegen worden

Back
Bovenaan