Secret Salute

Ik ga een vrieskist halen hehe, die doet het nog beter man. :p
Maar al met al, een fijne knalcake, ja, minder dan vorig jaar, maar geweld geeft ie echt wel.

Ik heb deze ook live gezien bij de demoshow in Orthen en ik moet zeggen dat ik iets beters verwachtte... De knallen waren gewoon niet zo extreem hard, ik bedoel de cake die er voor geschoten werd (Fire Emblem) vond ik persoonlijk harder knallen, ookal was dit geen knalpot.

Maargoed, de secret salvo was weer erg goed toen die als final per <heel veel> geschoten werden!
Wie weet was het gewoon een slechte levering, of misschien had ik te hoge verwachtingen?

Achja, ik wilde toch even mijn mening delen (als dat mag? :p)

Ik volg dit topic nu al vanaf het begin en ik snap maar niet dat mensen het proberen goed te praten. Ik heb zelf ook een karton besteld en snap ook wel dat het geen zin heeft om te zeuren dat die dit jaar slechter is, maar sommige mensen zien volgens mij niet in hoe erg die verslechterd is. Neem een kijkje naar het verschil tussen de "goede" versie en de "slechte" versie.

Ik waardeer het ook dat wim reageert in dit topic maar hij heeft gezegt: Geduld het komt goed. ik betwijfel het maar we zullen het allemaal 31 december zelf moeten meemaken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gister ook op deze demo geweest en moet zeggen dat ik mijn vertrouwen door de demo weer een beetje terug heb in deze cake! Hij klonk namelijk stukken beter als laatst op de andere demo's waar hij geschoten werd, echter werd de demo naast het stadion geschoten wat het geluid ook ten gunste komt natuurlijk. De crackling is zoals al eerder gezegd duidelijk achteruit gegaan. Het moet hier ook haast wel om de nieuwe versie gaan aangezien dat mantel dit jaar voor het eerst rubro heeft. Ik ga er wel weer eentje halen denk ik, maar niet meer 7x zoals vorig jaar dat is hij nu jammer genoeg niet meer waard.

Filmpje van gister geschoten per 2, het mooist in HD:

Ziet er op het laatste filmpje niet eens zo beroerd uit inderdaad. Ok, boeket is en blijft een minpuntje ten opzichte van vorig jaar, maar al met al is hij met een flinke korting wellicht z'n geld nog waard. Ik ben wel benieuwd wat de afstand tot de cakes was bij Mantel?
Ben blij dat ik m'n kartonnetje heb laten staan.

Hij is zeker niet meer zo beroerd als dat ik eerst verwacht had maar toch blij dat ik niet aan een kartonnetje vast zit, wat ik eerst van plan was.

Laatst bewerkt:
ook deze op de gok toch nog maar 2x los mee genomen bij herman de haan.
we gaan het zien, na 3 dagen op de kachel staan.
ze zullen beide overdag worden geschoten.

Heb ook kartonnetje hiervan besteld.
Toen ik hem kreeg viel me al meteen op de doos goed vochtig was.
Thuisgekomen meteen alles uit de doos gehaald.
Kachel er bijgezet en een ontvochtiger.
Nou hopen op een goed resultaat.

Vond de 2012 versie (ondanks de harde wind) toch aardig goed presteren zo in de vroege morgen. Viel me zeker mee.

Heb er net eentje geprobeerd. Viel me reuze mee. :)

En vanavond gaan ze ook per twee, dus komt helemaal goed.

Back
Bovenaan