Secret Salute

Jammer dat het grote crackling effect verdwenen is, werkte toch mee in de beleving die een cake je bezorgd...
Maargoed, de burst schijnt nog als vanouds te zijn, dat is het belangrijkste.

@okkie,

Dat kan wel ja als je minder harde knallen wilt.
De Secret Salute is één van de hardste knalcakes op de markt.
Daar komt niet veel in de buurt, misschien de In Shock van Schuurmans.

Hier mijn filmpje zoals deze geschoten is op de demo van de vuurwerkstunthal Elst waarop goed te zien is dat de mines nog steeds de oude felle crackling hebben, maar de crackling boeketten klein zijn en ook niet fel.

In HD het mooist:

Hmm dat vindt ik zonde zeg!

Dit was de enige knalcake die ik rustig na 00:00 durfde te schieten. Mede door het grote crackling effect. Baal hier best van aangezien ik ze al besteld heb.

Hopen dat de shockwave salute 1 een stuk harder knalt dan kan die na 00:00 geschoten worden.

@okkie,

Dat kan wel ja als je minder harde knallen wilt.
De Secret Salute is één van de hardste knalcakes op de markt.
Daar komt niet veel in de buurt, misschien de In Shock van Schuurmans.

Ok, tegen de knal hep ik ook niks te zeggen ze gaan indd. hard.
Maar de grote crackling die gaf toch nog ff het puntje op de i...
En dat maakt voor mij deze cake zo bijzonder...

Crackling wordt te compact zo. Dat vind ik inderdaad niet zo mooi. De charme van de grove spreiding is er zo wel vanaf en maakt dit blok minder interessant dan vorig jaar. Ik ben benieuwd naar de crackling van het Buurtassortiment. Zou daar de spreiding van de boeketten ook flink minder zijn geworden?

Potverdorie dit is jammer, crackling is inderdaad stukken minder de burst is ook niet als van ouds maar dat kan aan de stook locatie komen, in de straat kan hij toch anders klinken.
Daarbij moet ik ook aangeven dat hij bij vele dealers ook iets goedkoper is geworden tov vorig jaar.
Gelukkig heb ik niet alleen deze besteld maar ook de thunder struck en de silver salute.

Ik ben wel benieuwd of het nou echt allemaal 2012 versies waren.

Als de crackling echt minder is, kan het zijn dat dit moest, omdat hij té breed schoot en de crackling te laag kwam? Want dat was wel het geval natuurlijk, als je er dicht bij stond kon je crackling happen.

Ik denk dat ie hier bij heho in de straat nog perfect overkomt ... :D
Ik woon gelukkig niet in een weiland dus die crackling wolken komen dan ook wat beter over denk ik.

Nou, dat is mooi k*t dan....kartonnetje is al lang besteld. Het waren juist die enorme crackling paraplu's die de cake in mijn optiek af maakten.
Had ik toch weer even af moeten wachten. Hoe kan het toch zo zijn dat je er als freak elk jaar weer intrapt terwijl je weet dat producten nogal eens kunnen verschillen in vergelijking met het voorgaande jaar.
Ik ben er zo langzamerhand wel eens klaar mee. Waar zijn we met z'n allen toch mee bezig...

Laatst bewerkt:
Ook ik vond de crackling op zeker minder. Zeker niet meer wat het geweest is. Knal was denk ik moeilijk te beoordelen ivm sneeuw en open vlakte maar leek mij iets zachter.

Aaa man dit ga je niet menen. Heb er een handje van om verneukte producten te bestellen vorig jaar al vette pecht met de crackling fontein van showtime dat was al 45euro en nu heb ik weer 2 producten a 50euro die niet naar behoren gaan presteren en op een budget van 300 euro is dat gewoon zwaar *****n.

Is hier nog een verklaring voor?

Hmmm na deze beeldeN en reacties begin ik te twijfelen.

@skyrider, welke producten waren ook mminder geworden?

Ik vind de reacties verder wel overtrokken op basis van een filmpje met een een mindere camera en een schietlocatie die vrij open was.
Crackling is minder maar het gaat toch om de knallen, het is immers een knalcake en geen crackling cake.
Even afwachten op andere demo's om nu meteen Rubro in negatief daglicht te zetten gaat me iets te ver.

Ik vind de reacties verder wel overtrokken op basis van een filmpje met een een mindere camera en een schietlocatie die vrij open was.
Crackling is minder maar het gaat toch om de knallen, het is immers een knalcake en geen crackling cake.
Even afwachten op andere demo's om nu meteen Rubro in negatief daglicht te zetten gaat me iets te ver.
Het gaat dus niet alleen om de knallen. Ben echt niet eens met jouw mening. Ookal is het een mindere camera je moet echt wel een bord voor je kop hebben als je geen verschil ziet of zegt dat het aan de camera kan liggen.

Back
Bovenaan