Secret Salute

Ik vond hem gister bij herman de haan ook minder
de crackling boeketten uit het buurt assortiment waren veel groter, en dat terwijl deze afgelope oud en nieuw gelijk waren.
Toch ben ik super blij met het bestelde karton, voor de prijs zijn ze perfect.
de burst knallen, waren alsnog hard, maar zeker niet de hardste van de avond.
ook blijft het een bruute cake als je ze met meerdere tegelijk schiet.
het blijft gewoon een toppertje, vele producten gaan na het 1e jaar iets achteruit dat weten we nou allemaal wel toch.. ook was de schiet lokatie op een groot open veld, in de straat geeft dit toch echt een ander gezicht daar ben ik van overtuigd,

Wat een tegenvaller dit, het product waar ik naar uitkeek, wilde met een karton tegelijk het nieuwe jaar in gaan, harde knallen, veel en grote crackling, perfecte combo voor wat chaos, helaas is dat laatste nu niet meer terug te zien.

Gelukkig heb ik hier een mooie prijs voor betaald, maar daarmee zou ik mezelf niet moeten troostten.

Ik vond hem ook tegenvallen gister bij HdH. Ik hoop dat dat een reden heeft maar ik ben bang dat heel m'n kartonzo is komende oud en nieuw. Als ik mijn film van gister zo vergelijk met afgelopen demo van rubro is het toch echt een wereld van verschil!

De tijd zal het leren jongens, als het dit jaar slecht is dan is volgend jaar niet Rubro de eerste keuze. Ze hebben zichzelf ermee.
Ik weet nog goed dat er vorig jaar tijdens de productie een goede controle was op de productie.
Die Chinezen naaien je als je er niet met je hoofd bovenop zit.

Tja, het is dat ook ik ze voor een redelijke prijs heb gekocht, maar anders had ik de boel geannuleerd. De knal schijnt dan wel op goed niveau te liggen. Daar moeten we het dan maar mee doen dit jaar :wink:.
Komend weekend maar even wat demo's bekijken, ik wil deze graag live zien.

Even voor mijn beeldvorming...hoe werkt het crackling effect eigenlijk, of beter gezegd hoe komt het tot stand? Ik heb toch redelijk wat vuurwerkkennis maar bij crackling is het mij niet geheel duidelijk hoe dit effect tot op micro niveau werkt. Is het effect echt zo vatbaar voor vocht? En waarom is de burst van de huidige SS dan wel gewoon goed?
Als we dat inzichtelijk zouden hebben zou de 'ach joh, het is vochtig dus het komt later wel goed-theorie' op (on-)waarheden bekeken kunnen worden.
Iemand?

Bij deze kan ik jullie vertellen dat er helemaal niks aan de hand is met de secret salute
na alle verhalen te hebben gelezen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een versie van
vorig jaar en de nieuwe versie van dit jaar net getest er is helemaal niks mis met deze cake
en is exact het zelfde dus gewoon een topper.

Tjah ik zie het op de dag zelf wel, ik heb nog steeds vertrouwen in rubro na vorig jaar zulke goede ervaringen te hebben gehad. Ik zag vorig jaar de SS op een demo 17de van december en in de straat presteerde hij ook heel anders, zou nu weer zo kunnen zijn.

Ik vind het maar raar, al die discussie. Kijk het 1e filmpje in de beginpost, daar staat het filmpje van 2011, jawel vorig jaar dus. Toen was die dus nog goed. Daar vond ik de crackling van de mines goed, maar dat is bij deze versie ook. Alleen was ook daar de crackling bij het TI thunder boeket vrij matig hoor! Dus ik zie weinig verschil :D?
Correct me if im wrong

Aanstaande vrijdag zullen wij er meerdere schieten.
We hebben inmiddels van de secret salute en de secret salvo meerdere appart staan en speciaal een ontvochtigger erbij gezet.
Droger kunnen ze niet meer worden als ze vrijdag de lucht in gaan.
Dus we zullen zien wat het word....

gr

Kijk dit zijn berichten waar ik blij van word! Grote dank van mijn kant naar de winkeliers.

Hierbij sluit ik van mijn kant inderdaad de discussie en zie het dan wel, ben vrijdag op de demo van Orthen dus dan ervaar ik het ook reallife.

ik heb hem afgelopen vrijdag gezien gehoord geroken en gesnoven tijdens de demo van vuurwerkstunthal,
en hij ging gewoon mits er veel sneeuw lag, snoeihard.
uiteraard weet ik niet zker of het de 2012 versie was maargoed.

Zoals gezegd hier mijn filmpje.
Vandaag geschoten, omdat het gister iets te hard waaide ( was bang dat de crackling weg zou waaien :D)
Rustig, droog windstil, gefilmt met een Samsung S3
Deze cake is van Bouwjaar 2012, 1,5 week bij ons in de kluis gelegen, en gewoon een willekeurige uit een karton gepakt.
Oordeel zelf maar, heb het van een ruimere afstand gefilmt om de cake in zijn geheel te laten zien.
Suc6. :)

Gr. Rob

Klap is heerlijk zo te zien.
Maar vind de crackling ook een beetje mager.
Tog vind ik het geen verkeerde cake voor de aanbiedings prijs van 25euro.
Of de volle mep prijs min 30%:p.

@Rowy je bent een held!.
Geluklig zijn er winkels met ballen die voor ons liefhebbers dit doen en dus liever eerlijkheid bieden
Dan klakkeloos wat te verkopen.

Tnx!!

@Rowy je bent voor mij de held van de dag :p

Rubro heb je ons niet wat uit te legen ? en daarbij hoe haal je in je kop om zo geliefd product zo te verminderen was juist het gaafste aan dit crackling met die salut (L) waarom :cry:

sorry mensen maar hier word deze Zwitsal echt pis om denk na Rubro laat de ss in ze waarde en des noots willen wij freaks 0.50 cent exsta betalen vind ik dan he als maar de oude was maar nu nee sorry sla dit jaar over denk max 1 voor film en daarbij klaar

Gr Zwitsal

Zoals gezegd hier mijn filmpje.
Vandaag geschoten, omdat het gister iets te hard waaide ( was bang dat de crackling weg zou waaien :D)
Rustig, droog windstil, gefilmt met een Samsung S3
Deze cake is van Bouwjaar 2012, 1,5 week bij ons in de kluis gelegen, en gewoon een willekeurige uit een karton gepakt.
Oordeel zelf maar, heb het van een ruimere afstand gefilmt om de cake in zijn geheel te laten zien.
Suc6. :)

Gr. Rob

*filmpje*

de knal klinkt erg goed op je filmpje! alleen de crackling is wel iets aan de mindere kant zo te zien helaas.

bedankt voor het testen ,blijf het erg mooi vinden dat een winkel meeleeft met de freaks!
nogmaals bedankt rowy vuurwerk!!:handsup:

--pyro99:bye:

Het zou liggen aan de sneeuw en vochtigheid van de hele dag op het veld staan, maar ook nu is de crackling minder, en ja het blijft een knalcake, maar deze cake vond ik zo agressief overkomen mede door de enorme crackling boeketten, en die zijn toch echt wel verminderd is ook te zien op de film van Rowy Vuurwerk.

Vrijdag hem zelf maar eens bekijken op de demo, dan kan ik de conclusie pas echt trekken, maar alles wijst er toch op dat dit product niet meer zoals vorig jaar was.

mwah, lekker compact crackling wolkje, mine is goed fel. Ik kan er niet hysterisch boos om worden zoals sommigen hier. Dan maar wat minder groot, klaagt m'n publiek er ook niet over dat de crackling ze om de oren en in de ogen vliegt :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan