Secret Salute

Wat een bak toch. Spijt dat ik er maar 1 had, aankomend jaar toch zeker meer! heb er nu alweer zin in!

op de filmpjes kon hij me niet overtuigen, maar toen ik er 1 met oud en nieuw voor me neus zag gaan vond ik het echt een tof blokje, staat zeker op de wishlist voor dit jaar :)

ik zou trouwens wel willen weten wat hoe dit gaat als ie in 1x leeg schiet :rolleyes:

Ik was er in 1e instantie ook niet kapot van.
Tot mijn overbuurman er 1 afstak toen ik even thuis was.
Terug bij de winkel maar gelijk een kartonnetje in de auto gezet:p

Opmerking:
De in de finale afgestoken Secret Salutes waren nog van productiejaar 2011. Dat heeft Wim ons verteld. Het is mij onbekend of de demo-exemplaren van 2011 of 2012 zijn, maar ik verwacht ook uit 2011.
Het is hiermee dus niet gezegd dat hij dit jaar weer net zo goed knalt als vorig jaar. Hij kan zomaar beter knallen :D (of minder goed...).

Aan de filmpjes van de laatste demo te zien is er niets veranderd aan de kwaliteit van deze topper. Kartonnetje tegelijk dan maar?:D

Karton in bestelling hier, kan niet wachten om deze schatjes allemaal tegelijk de lucht in te beuken tegen een uurtje of 2 ´s nachts:D

Alvast een karton besteld, maar wanneer er ruimte is nog maar een aantal aanschaffen, wat een bak, nu al zin om ze de lucht in te schieten! :D

Na aanleiding van de goede reactie's over dit product. En ook de filmpjes die mij overtuigt hebben van het succes van deze bak, ook maar een kartonnetje besteld. Hoop dat ik met dit product net als met de rest van de producten van rubro waar ik al ervaring mee heb , nu weer tevreden zal zijn!

Hier ook maar een voorraadje van besteld. Maar liefst 16 stuks! Ook ik ben trouwens benieuwd naar het formaat van de cake's. Heb ze puur op de gok besteld na aanleiding van dit topic. Ben benieuwd of de knallen even hard zijn als de thunderstruck van Hardix (of harder zelfs). Zolang 1 van de 2 het geval is, heb ik zeker geen spijt van mijn aankopen!

Net gezien op een demo en hij was weer als vanouds. Enorm veel geweld en met één of meerdere van deze bakken sluit ik dit jaar weer de mooiste dag van het jaar af.

Heb hem nou in twee dagen op twee demo's gezien en vind de klappen inderdaad even hard alleen de crackling zoals Kwintos zegt is beduidend minder en de boeket grote van deze crackling boeketten lijkt bijna gehalveerd te zijn.

Filmpje van de Secret Salute in Beuningen gister:

Mooist in HD:

Het filmpje van vandaag in Elst komt er nog aan.

Perfect, nu eigenlijk helemaal die kl0te crackling weg en dan hebben we mooi salute bakje zonder crackling, zoals een knalcake hoort te zijn :)

Back
Bovenaan