Secret Salute

De Secret Salute is per een al geweldig, maar per meer is het echt een geweldig spectakel. Ik had hem zoals gezegd per 5 geschoten in mijn finale:
(HD) de finale begint vanaf 40sec en na 1:50 gaan de vijf secret salutes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je hoort was het nogal mooi:p En waren we erg blij dat het goed ging:) op de Treasure Island na de linkse die in W-shape stond ging niet af.

Wat een cake zeg. Hij was al vrij snel uitverkocht maar had er gelukkig nog 1tje kunnen veroveren. Misschien dat rubro dit jaar wat meer inkoopt?. Echt een aanrader deze. Mega grote effecten die crackling is niet normaal man echt lekker hoor met harde ti boeket, lekker tempo.

Ik had een karton besteld en gelukkig waren de cakes super goed.
Ik heb 2 zo afgestoken en 4 tegelijk.

2 heb ik bewaard voor volgend oud en nieuw als ze het halen:wink:

Komen hele mooie films voorbij hier, blijkbaar erg in trek geweest deze cake! :D

Wat een onwijs vette bak dit! Voor mij toch de vetste knalcake die er is, dat crackling is echt gaaf! Samen met Wesley (omepje) een mooi project ervan gemaakt, 20 stuks tegelijk, wat een ziek geweld! :handsup:
De toeschouwers stonden te juichen, aan het eind van de straat was de aandacht ook op ons gericht, het was echt een muur van knal en crackling, heel vet!! :D

Fotootje van de 20 stuks, 4 posten met 5 tegelijk.

Gekkenwerk! Ik vond mijn 4 stuks al een geweldige afsluiter. Volgend jaar komt hij er zeker weer, ongeacht welke topper er dan weer is. Blijf bij mijn standpunt dat de Secret Salute gevolgd door een salvo Mjolnir de perfecte afsluiter is van alles!

Inderdaad! De klapper van het jaar! Was bang dat de crackling niet mooi zou zijn, maar dit is echt een geweldige toevoeging! De beste knalcake van dit moment!

Hahah geweldig Mike, ben benieuwd naar de film :D

Ik had er 2 van besteld, voor in mijn herrieproject. Helaas ging er 1 niet af.
Die heb ik daarna nog los afgeschoten.

Kan alleen maar zeggen dat het een goeie knalcake is! Leuke toevoeging met die crackling. Knalt alleen soms wat laag, maar was verder niet erg.

Zoals Mike al aangeeft in zijn post hadden wij er dus 20 van tegelijk gedaan.
Dit was puur geweld en waar je ook keek, je zag overal en alleen maar crackling.
Geweldig project, wat ook erg goed in de smaak viel bij de omstanders.
Het filmpje is zeker goed gelukt, maar die zal over 360 dagen ofzo wel online komen:p.

Jullie hebben je karton voor komende jaar vast binnen :p (die wedstrijd wie de meeste had :p)

Geen idee eigenlijk, wie weet is er iemand die er nog meer heeft geschoten.
Maar het zou inderdaad een heerlijk begin zijn van de collectie voor komend jaar.

Zo'n project is gewoon te ziek voor woorden haha. Ik was al overtuigd om hier van een karton te halen, maar dat was door bepaalde omstandigheden niet gelukt. Ik ben er nu al helemaal van overtuigd! Hier komt zeker volgend jaar een karton van. Samen met een karton tears of beauty moet dat toch echt wel een knallend 2013 worden.

Voor de mensen die niet kunnen wachten op de film van Omepje, bekijk onderstaand filmpje maar 10x:) Ik heb hem per 2 geschoten en kan mij donders goed voorstellen dat per 20 echt een enorm spektakel geweest moet zijn!

Op 1080 is hij het mooist!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had er dit jaar ook vier en deze alle vier verwerkt in een project. Allemaal doorverbonden met quickfuse en ontstoken middels electronische ontsteking op afstand. Vooraf gingen eerst 3 Mjölnirs te lucht in, waarna de secret salutes direct begonnen. En wat een geweld was dat, machtig mooi! Na dit project had ik 8x Silver Salutes, maar de Secret salutes doen hier echt niet voor onder!

Helemaal verrast was ik toen ik na de show de schiet locatie bekeek en er één niet was afgegaan. Die tesamen met 1 cake van het buurtassortiment, die ook niet was afgegaan, alsnog ontstoken! :D

Had hem uiteraad ook dit jaar en kan niks anders zeggen dat hij gewoon erg goed en hard is :). Komend jaar kijken of ik hem weer neem want met €40,- is het echt de max wat je ervoor kunt vragen.

Dit jaar niet in de collectie gehad, omdat ik hem te duur vond voor een knalblokje met crackling, maar oh oh wat heb ik er een spijt van gehad dat ik deze niet heb aangeschaft! Dus ik geef mijzelf een tik op de vingers en zal deze cake over ca. 360 dagen netjes in mijn collectie zetten!

Hier wil ik er aankomend jaar toch zeker 16 van gaan scoren, als hij zo goed blijft presteren!! beste nieuwkomer voor mij :)

Back
Bovenaan