Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Dit jaar niet in de collectie gehad, omdat ik hem te duur vond voor een knalblokje met crackling, maar oh oh wat heb ik er een spijt van gehad dat ik deze niet heb aangeschaft! Dus ik geef mijzelf een tik op de vingers en zal deze cake over ca. 360 dagen netjes in mijn collectie zetten!
Gelukkig ben ik niet de enige. Heb ook gekozen voor de Silver Salute. Geen slechte cake, maar na het zien van bovenstaande filmpjes toch wel spijt gehad. Helemaal nu achteraf bleek dat een dealer bij mij de buurt (Eekhof in Nijmegen) deze pot verkocht voor 20 euroHier hetzelfde verhaal... Als ik nu de pagina's vol goede reacties lees heb ik spijt dat ik heb gekozen voor 2x Silver Salute. Maar goed, volgend jaar zit deze er dus ook bij mij in.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Snyz...WJ1jomsLq0l_UtE-qlWK6VsNvXpjm2I&feature=inbox
Van ongeveer 4.50 3 Secret Salutes tegelijk. Zien er ook op een afstand van 200 meter nog erg goed uit!