Secret Salute

Bij deze een straatfilmpje van dit heerlijke blok. Camera zit er wat dicht op, maar dat geeft gelijk aan hoe het geweld overkomt als je er maar zo'n 10 meter vandaan staat. Dit is er eentje. De reactie van omstanders zegt genoeg toch? :p Wat bij betreft het beste product van 2011 !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Foto's van mijn collectie, doorlont projecten en nog wat fimbeelden hebben jullie nog tegoed, die volgen binnenkort :)

Dit jaar niet in de collectie gehad, omdat ik hem te duur vond voor een knalblokje met crackling, maar oh oh wat heb ik er een spijt van gehad dat ik deze niet heb aangeschaft! Dus ik geef mijzelf een tik op de vingers en zal deze cake over ca. 360 dagen netjes in mijn collectie zetten!

Hier hetzelfde verhaal... Als ik nu de pagina's vol goede reacties lees heb ik spijt dat ik heb gekozen voor 2x Silver Salute. Maar goed, volgend jaar zit deze er dus ook bij mij in. :D

Hier hetzelfde verhaal... Als ik nu de pagina's vol goede reacties lees heb ik spijt dat ik heb gekozen voor 2x Silver Salute. Maar goed, volgend jaar zit deze er dus ook bij mij in. :D
Gelukkig ben ik niet de enige. Heb ook gekozen voor de Silver Salute. Geen slechte cake, maar na het zien van bovenstaande filmpjes toch wel spijt gehad. Helemaal nu achteraf bleek dat een dealer bij mij de buurt (Eekhof in Nijmegen) deze pot verkocht voor 20 euro :cry:. Volgend jaar vooraf toch maar beter rondkijken

img_2343.jpg

Ik ben ook enthousiast gemaakt :D volgend jaar minstens eentje voor 00u mss twee, en mss nog eentje voor 's ochtends 10u. Maar Screaming Salute of gewoon Silver Salute/Thunderstruck mogen ook aandacht :)

oa4pp1.png

Echt een topbak! Voor mij de beste nieuwkomer van 2011.
Op demo's was ie al snoeihard, maar in de straat was het pas écht een spektakel!

Leuk blokje en niet onbelangrijk, net zo goed aaibaar als een Silver Salute. Crackling stelt geen ruk voor in tegenstelling tot de demo versie, maar de knal blijft overeind staan.

Wat een heerlijke blokjes.
Ik heb voor volgend jaar alvast 3 x buurtassortiment in w shape en als finale van de w shape 3x4 secret salute als w shape staan.

Helaas ondanks grootse plannen deze cake niet gehad dit jaar.
Dus dan volgend jaar maar dubbel en dwars overdoen.

De poll gaat bij deze dicht.

Hierbij de top 3 van wat jullie de beste producten van 2011 vonden:

1 - De Secrete Salute van Rubro
2 - De Mayday van Wolff
3 - Lights of Heaven -Royal Fireworks (Evolution Fireworks)

Hierbij feleiciteren wij Rubro als winnaar van deze poll!!
Ga zo door en hopelijk komen jullie dit jaar weer met zo'n prachtig product op de markt!
Ook feliciteren wij de nummer 2 en 3 waarbij ik Marchel toch even complimenten moet geven voor de ideeen voor deze mooie cakes. Ga zo door!

Iedereen bedankt voor het stemmen en op naar de nieuwe producten van 2012!

Tja en weer een prijs..... kan niet op.
Iedereen bedankt.

Gr Wim Rubro vuurwerk Nederland

In mijn ogen ook de terechte winnaar.
Pracht van een bak.

Nogmaals, Rubro, van harte met deze prijs.

Elburgersc,

Zeker terechte winnaar met niet alleen de secret salute maar ook hun andere mooie producten zoals het Buurtass en de heavy legend lijn. Geweldig!!!

Vind het zelf ook een hele mooie bak, goed uitgewerkt door rubro.
Toch had ik liever gezien dat een sierproduct de prijs had gewonnen, maar dat is puur eigen mening en heeft niks te maken met de kwaliteit van deze bak. Die is prima!

Ook iemand die hem bij AnoVuurwerk heeft gekocht?
Daar was ie namelijk maar 25 eurotjes!
Helaas dat ik dit eergister pas ontdekte!

Rubro zeker terechte winnaar, had er zelf ook op gestemd en daar mijn motivatie neer gezet. Deze bak ook terechte winnaar, nog nooit zo'n spektakel meegemaakt! En had hem afgelopen jaar maar één keer, dit jaar komen er meerdere in huis en ook mede omdat deze bak hier in Nijmegen maar 20,00(!!!!) kost.

Wat blijft het toch een heerlijke bak!! Als ik die filmpjes weer zie krijg ik echt het gevoel weer. Deze bak maakt zoveel indruk!

Back
Bovenaan