Secret Salute

Lekker zeg! Ik ga het gewoon nog maar een keer vragen :yes:, batch 2018 toevallig?

@ Pyroguy, dank voor je antwoord. Voor nu laat ik m'n bestelling nog even onaangetast. Ben je werkzaam bij Kuiper toevallig? Ik heb me het volgende altijd al afgevraagd: hoe ga je als winkelier om met een dergelijke tegenvaller? Ik neem aan dat wat je bij de importeur afgenomen hebt alsnog moet zien te verkopen?

Wou eerst hier een karton van nemen maar heb uiteindelijk toch een Power Crackling Box genomen. Als ik dit zo zie is deze wel bijzonder slechter dan op de Rubro demo.

Lekker zeg! Ik ga het gewoon nog maar een keer vragen :yes:, batch 2018 toevallig?

@ Pyroguy, dank voor je antwoord. Voor nu laat ik m'n bestelling nog even onaangetast. Ben je werkzaam bij Kuiper toevallig? Ik heb me het volgende altijd al afgevraagd: hoe ga je als winkelier om met een dergelijke tegenvaller? Ik neem aan dat wat je bij de importeur afgenomen hebt alsnog moet zien te verkopen?

Als je karton is open gemaakt dan wel. Volle Martina gaan bij de meesten retour

Dat zie je niet!
In elk geval niet op de cake zelf. Het is uitsluitend zichtbaar op de buitendoos van een intact karton.

Deze in de vooravond afgestoken en viel niet tegen, was er vanuit gegaan dat dit niet veel meer zou zijn.
Maar presteerde prima.

Ik had er niet veel meer van verwacht na het zien van filmpje #772, maar wat was het gister weer een heerlijk chaos in de straat met deze cake. Speltakel was weer dik in orde.

Het is de eerste jaar dat ik uberhaupt meer dan 1 cake tegelijkertijd afsteek en dit jaar afgesloten met een karton van deze jongens. Mogelijk dat deze vorig jaar harder knalden, maar ik wordt er niet minder enthousiast om. Wat een geweld, heerlijke afsluiter!

Ik wilde deze eigenlijk in v-shape zetten maar dat ging niet meer vanwege de tijd (veel doorlonten en bestellingen halen), maar dit vond ik ook top. Door beide blokken van 4 stuks 10 meter uit elkaar te zetten is de lucht wel nog meer gevuld.

Wat een sfeervolle film, geweldig!
Was dit gewoon de 2019 versie die je als karton had?
Volgens mij wel, op de doos stond de batchcode eindigend met 19 dacht ik. Ik zag niet een productiejaar staan ergens. Ik had deze bij Orthen opgehaald, volgens mij hadden deze geen oude voorraad.

Dank voor de reacties!

Edit: Dit was de omdoos:
Secrete salute batchnummer.PNG

Laatst bewerkt:
Hier de Finale editie geschoten , SECRET SALUTE LTD(FINALE) met daarvoor een blokje van 4x airdamage , de Finale editie was heel erg goed (wat een geweld) :shocked:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan