Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarom hadden wij hem weer eens opgenomen in het assortiment. Laatste keer dus![]()
Wel opmerkelijk, vorige week nog aan Rubro bevestiging gevraagd of de exemplaren van de winkeliersdemo de 2019 productie was en kreeg daar op het antwoord: ja zeker
Niet zo heel betrouwbaar dus. Ben blij dat ik ze uiteindelijk niet heb genomen.
Je bedoeld van de importeursdemo? Of is hij ook al op een andere winkeliersdemo geschoten?
Bij mij was deze vorig jaar al zo slecht.
Ik heb een karton uit 2018...ben benieuwd
Same here. Gelukkig niet alleen maar slechte berichten, maar echt lekker zit het me niet. Nu al vanuit meerdere hoeken gehoord dat zelfs ín de 2018 batch zelf ook al verschil zit. Soort Russian roulette. Misschien toch maar niet om 00:00 dan is mijn eerste ingeving. Of cancellen als dat nog een optie is...
Waarom zou dat geen optie zijn. Is gewoon je consumentenrecht.
Als het binnen de wettelijke termijn van 14 dagen is wel ja.
Dus 28 december + 14 dagen. Niet je besteldatum + 14 dagen. Je herroepingsrecht is namelijk dat je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst van de goederen kosteloos en zonder opgaaf van reden mag annuleren / cancelen.
Viel mij ook tegen. Burst was inderdaad niet best ...
Geschoten batch bij jou bekend toevallig? Dit is natuurlijk beneden alle peil. Zit er aan te denken om dat karton (ondanks 2018 batch) er misschien wel vanaf te halen. Zou zonde van het geld zijn.