Screaming Elevator [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6048
Artikelnaam: Screaming Elevator
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1326 gram
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 75 schoten die met een schelle fluit omhoog gaan
Tube diameter: 25 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 119,00

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig screamblokkie, prijs maar even afwachten hoe het concurreert met de rest van vergelijkbaar aanbod

119 adviesprjjs
75 shots 1326 gram.
Denk dat het in de freak om en nabij 80 zal kosten? Goedkoper zou beter zijn maar afwachten wat het wordt

Bij een verkoper op € 92,99 zien staan, of dat de freakprijs is lijkt me niet gezien de prijs van de overige producten op die site.

Overigens, een zeer opvallende bak. Ben erg benieuwd hoe deze in het eggie is.

Holy moly wat een dikke bak! Onderscheidend ook in het landschap van fluitbakken, want dit tempo en diversiteit aan effecten was er nog niet! Gaaf product!

Hele mooie box. Voor mij persoonlijk gaat de prijs wel doorslaggevend zijn. Koop deze dingen voornamelijk voor de fluit, en dan is er veel (goede) concurrentie ...

Hele mooie box. Voor mij persoonlijk gaat de prijs wel doorslaggevend zijn. Koop deze dingen voornamelijk voor de fluit, en dan is er veel (goede) concurrentie ...

Dit dus. Katan staat voor mijn idee nog wel vooraan met de laagste prijs, hoewel ROTP in principe nog wel iets gunstiger is. Echter weet ik niet of daarvan de fluit nog net zo goed is, en die heeft ook geen boeketje, hoewel dat ook niet het hele idee van een fluitbak is.

Voor mij geldt exact hetzelfde. Maar 69,95 zou mij wel eens over de streep kunnen trekken.

is dit productie zo met die dikke burst? Dit is namelijk de eerste rauwe fluit - naar boeket - cake die een goede burst heeft ( de rest is kooiloos? )

Vetta bak hoor. En voor 7 tientjes ook erg leuk. Als de burst nog goed is ook dan staat ie in de straat dit jaar.

Voor mij geldt exact hetzelfde. Maar 69,95 zou mij wel eens over de streep kunnen trekken.

Mijn mening toch nog iets bijgedraaid na bovenstaande filmpje nog eens bekeken te hebben. Ik zou ‘m voor die 7 tientjes alleen voor het tempo kopen eigenlijk. Ergens vindt de zeikerd in mij het jammer dat de effecten niet heel vernieuwend zijn. De eerste cake zou zo de Sky Screamers 2.0 kunnen zijn, en de de crackling/cactus cake kent ook al een aantal varianten. Maar wie weet is het technisch heel moeilijk om te variëren en een origineel effect na een fluit eruit te persen. Scheikunde vrij snel laten vallen vroegah.

Is dit nu de eerste rauwe scream cake met meerdere verschillende eindeffecten? Ik vind hem echt
gruwelijk hoor. Als dit productie is...dan zeker op de lijst.

Nee, Zena Sky High Whistle heeft ook verschillende effecten, in freak zelfde prijs, alleen qua tempo opbouwend ipv 3 ramcakes.

Back
Bovenaan