Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wacht wel even af! Vorige jaar gezien met de special #4 van katan die zwaar ondermaats was!
Blijft altijd moeilijk!
Het boeketje viel wel tegen, maar ik vond de fluit niet bepaald zwaar ondermaats.
Hebben meer mensen dat wel ervaren?
Het boeketje viel wel tegen, maar ik vond de fluit niet bepaald zwaar ondermaats.
Hebben meer mensen dat wel ervaren?
Ziet er geweldig uit maar bij mij in de buurt kost hij 119 euro. Dat is toch wel wat teveel voor 35 seconden
Blij deze vorig jaar al besteld te hebben, komt waarschijnlijk nog eentje bij.Freak prijs 69.95
Haha ik ben om, hebbuh!Voor mij geldt exact hetzelfde. Maar 69,95 zou mij wel eens over de streep kunnen trekken.
Omdat ik de video zelf niet kon starten in de post van Jordi hierboven, ook maar even een filmpje van der Hammer tail hieronder van YT geplukt (dus niet wetende of dit hetzelfde is)
Op dit filmpje tel ik er 1 en ik hoop dat de productieversie qua tempo afwijkt.
Ik kwam zojuist een filmpje tegen van de productie. Het gaat hier om een omlabeling met de naam Hammer Tail.
Ik vraag me gezien het tempo en het geweld wel af of dit er niet 2 tegelijk zijn. Desalniettemin heeft de Screaming Elevator na het zien van onderstaand filmpje wel meteen mijn aandacht gegrepen.
Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten: