Screaming Elevator [Uitloop 2023]

Wacht wel even af! Vorige jaar gezien met de special #4 van katan die zwaar ondermaats was!

Blijft altijd moeilijk!

Het boeketje viel wel tegen, maar ik vond de fluit niet bepaald zwaar ondermaats.
Hebben meer mensen dat wel ervaren?

Ondermaats niet, maar wel middelmaat. Kon niet tippen aan de Sky Screamers 2.0 bijvoorbeeld. Heb er 2 tegelijk afgestoken vorig jaar en had er ook qua fluit meer van verwacht. De prijs/kwaliteit is echter prima (50,-) en de hype vooraf kan mijn teleurstelling ook enigszins verklaren.

Maar zoals ook bij de Katan#4 vorig jaar, wil ik de gok bij deze elevator ook wel wagen voor 70,-.

Het boeketje viel wel tegen, maar ik vond de fluit niet bepaald zwaar ondermaats.
Hebben meer mensen dat wel ervaren?

De fluit was zeker niet ondermaats en ik vond het tempo ook prima. Ik had 2 x de special 4 staan en voor die 55 euro per stuk echt wel top. De sky screamer had ik er ook 2 van. De kwaliteit lag wel hoger qua fluit, stijghoogte en boeket. Maar de special 4.. nee was juist positief verrast.

Ik laat hem staan.
Ben meer van rauwe fluit naar salut of titanium salut zoals tropic scream salute.
Of een betere versie van de saluted van volt.
Of geisterblitz
Heb al wel scream rocket 2 van funke besteld :handsup:

Ziet er geweldig uit maar bij mij in de buurt kost hij 119 euro. Dat is toch wel wat teveel voor 35 seconden

De hele businesscase van die nieuwe fluitbakken lijkt sowieso verdwenen te zijn sinds een concurrent een 100 shots rauwe fluitbak voor 50-60 aanbiedt. Die fluit zal wellicht iets minder rauw zijn, en iets minder mooie boeketten. Maar qua prijs zijn ze allen nog niet in de buurt van de Special 4.

Ik kwam zojuist een filmpje tegen van de productie. Het gaat hier om een omlabeling met de naam Hammer Tail.

Ik vraag me gezien het tempo en het geweld wel af of dit er niet 2 tegelijk zijn. Desalniettemin heeft de Screaming Elevator na het zien van onderstaand filmpje wel meteen mijn aandacht gegrepen.

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:

Omdat ik de video zelf niet kon starten in de post van Jordi hierboven, ook maar even een filmpje van der Hammer tail hieronder van YT geplukt (dus niet wetende of dit hetzelfde is)

Op dit filmpje tel ik er 1 en ik hoop dat de productieversie qua tempo afwijkt.

Omdat ik de video zelf niet kon starten in de post van Jordi hierboven, ook maar even een filmpje van der Hammer tail hieronder van YT geplukt (dus niet wetende of dit hetzelfde is)

Op dit filmpje tel ik er 1 en ik hoop dat de productieversie qua tempo afwijkt.

Oh dat is balen. Heb het filmpje direct na het posten getest en bij mij op de pc kan ik het filmpje gewoon afspelen, ook nu nog. Hierbij de link naar het filmpje. Ik hoop dat het zo wel lukt, want ik denk dat dit straatfilmpje echt het bekijken waard is.

https://nl-nl.facebook.com/jfireworks.dk/videos/1534137206781260/

Het tempo is ook bij het FB filmpje erg hoog en dit zorgt voor flink wat chaos. In tegenstelling tot het productfilmpje van China Red en J-Fireworks, zijn er nu 2 finale salvo's te zien achter elkaar. Bij de originele productfilms ontbreken die en ik vraag me onder andere daardoor af of het er geen 2 zijn.

Zooo dan wat een prachtige rammer! heerlijk! Voor de freak prijs van 70 euro een no-brainer wat mij betreft! Outstanding product op de fluit-markt, gaaf!

Dit zijn er inderdaad 2. Kan haast niet anders. Dubbel zoveel chaos binnen dezelfde tijdsduur als in het productfilmpje. Wel fijn om te zien dat productfilm en productiefilm goed overeenkomen. Ik zou zelf voor de enkele variant kiezen, dan komt deze het beste tot zijn recht wat mij betreft. Als je echt rauwe-fluit chaos wilt, heb je genoeg alternatieven (voor minder geld).

Ik kwam zojuist een filmpje tegen van de productie. Het gaat hier om een omlabeling met de naam Hammer Tail.

Ik vraag me gezien het tempo en het geweld wel af of dit er niet 2 tegelijk zijn. Desalniettemin heeft de Screaming Elevator na het zien van onderstaand filmpje wel meteen mijn aandacht gegrepen.

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:

Slim,reacties eronder ook uitgeschakeld, geen ziel die erachter komt

Back
Bovenaan