Screamer king [Uitloop]

Jammer dat de oude vertrouwde huilsirene op voet bijna nergens meer verkocht wordt. Die waren altijd leuk en knalden nooit uit elkaar.

De Screamer King gaat even naar het Archief, deze is er in ieder geval voor dit jaar uitgehaald. Dit is besloten na alle klachten over de ontploffende Screamer Kings tijdens O&N 2007/2008, Broekhoff heeft dit uiteraard zeer serieus genomen. Er is een onderzoek gestart naar de oorzaak van het mankement, sowieso dit jaar zal hij dus niet meer worden geïmporteerd, hoe het in de toekomst zal verlopen, daar is nog geen duidelijkheid over. :wink:

:bye:

Erg jammer om te horen. Vond dit zelf een erg leuk product en heb geen last van ontploffingen oid gehad.

Jep, ik had ook geen problemen met ontploffingen, maar ik had wel op filmpjes gezien en van vrienden gehoord. Ik had net Broekhoff gemaild en die zeiden dat het nog niet duidelijk is of ze worden geimporteerd. Er is dus wel een klein kansje dat ze komen.

even een beetje ontopic.
Als de screaming king dan niet verkocht wordt dit jaar, wat zou dan een goeie vervanger zijn ?

Ik had toevallig een filmpje gevonden die duidelijk maakt, dat dit stukje vuurwerk niet helemaal spoort:bonk:
alhoewel de personen vrij stuntelig overkomen is duidelijk dat het een vreemd stuk vuurwerk is.

movie

Dank u:)
Ik heb het gefilmd!
Die mense sporen inderdaad niet helemaal:bonk:
verder hoop ik wel dat ze ooit trug komen het blijft een heerlijk stuk vuurwerk!
Gelukkig heb ik zelf nog een pakje:D

grtz hotspot

Ik voel een geweldig projecje aankomen!

Alleen in Orthen hebben ze geen Broekhoff en in de buurt ook niet:shocked::mad:

Ik kan inderdaad bevestigen dat er gister bij de besloten demo van Broekhoff vuurwerk is gezegd dat de screamer king weer terug is van weg geweest!:)

Dat is echt geweldig nieuws.
Wat een heerlijke dingen zijn dit.
Ik ben opzoek naar een Broekhoff dealer:wink:.

Gaaf dat ie weer terugkomt!!
Had heel veel plezier met deze dingetjes. Gekocht toen ze nieuw waren. Suizende oren al met 1 tegelijk. Daarna gingen we experimenteren met 2 en 4 stuks tegelijk. Dat was echt pijn aan de oren!! Super lachen.
Jaar later weer gekocht en die ploften allemaal uitelkaar pfff baalde er wel van, daarna nooit meer gekocht.

Maar nu dus goed nieuws dat ze weer komen, ze zullen vast geleerd hebben van hun fouten :p
Stuk of 20 tegelijk van deze zal een "leuk" (lees: irritant) effect geven...

Kijk dat is nou een goed bericht voor het slapen gaan! :p
Hopelijk is de fluit hetzelfde gebleven.. Maar ik ga ze sowieso kopen :)

Dat is echt zeer goed nieuws dat deze terugkomen. Ze verdwenen net toen ik ze juist wilde hebben. En nu komen ze weer:) HEBBEN!

Back
Bovenaan