Screamer king [Uitloop]

De screamer king waren nog goed, maar in ieder geval een stukje minder dan voorheen.

Vaak gingen er 2 van de 3 tubes af en was de gilduur van een enkele tube een aantal seconden minder dan voorheen.

Het blijven leuke dingen, maar omdat ze per 3 verpakt zitten (in plaats van per 4 voorheen), de uitwerking wat minder is, vind ik ze toch zwaar achteruit gegaan.

Ik had zelf een behoorlijk aantal doosjes,Echter werd ik ook behoorlijk teleur gesteld.
Al is de kwaliteit erg achteruit gegaan blijven het wel leuke sfeer makertjes:p

In HD is het beeld mooier :wink:

Dit was 1 van de weinige screamer kings die 3x floot bij mij!:bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij floten ze wel allemaal 3x..
echter vond ik de fluit niet zo rouw en niet zo langdurig als voorheen (lees vroegah).
Er zijn 2 oplossingen mogelijk.
1- pas het product aan zoals het orgineel bedoeld is..
2- maak de prijs na zijn kwaliteit (lees de helft goedkoper).

gebeurd dit alle niet...?
Dan geen screamer kings meer voor mij!

Ik ken de oude screamer kings niet maar ik vond de fluit toch echt wel hard! Niet zo hard als een cruise rocket (op de grond) maar toch zeker wel hard.

Ze floten allemaal ook gewoon 3x zoals het hoort.

Je hoort ook aan het publiek dat ze het ook hard vonden...

Ik had deze 2 jaar geleden bestelt om te kijken of ze nog hetzelfde waren als vroeger. Maar mijn dealer had waarschijnlijk verwacht dat ze ooit terug zouden komen bij Broekhoff en had nog een hele lading oude screamer kings :D Nou, mijn straat stond te kijken hoor

Dit jaar zijn deze in de aanbieding, 2 halen 1 betalen volgens mij. De prijs is wel omhoog gegaan naar 5 euro per doosje.

Vorig jaar heb ik deze ook gehad en ik vond ze erg goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik de oude nooit mee heb gemaakt maar toch.

Dit jaar ga ik toch maar iets van 4 pakken halen denk ik :)

Ik vond ze niet heel erg hard fluiten. Maar voor deze prijs (2 pakken voor 5 euro) was het een leuk product om erbij te hebben.

Back
Bovenaan