Scarface

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 986
Artikelnaam: Scarface!
Bruto Gewicht:Info volgt.
Netto Kruitgewicht:Info volgt.
Aantal Schoten: 21 schots.
Effectomschrijving: Een gangster met stijl! 21 schots rode peony, witte glitter, zilveren tijgerstaarten en blauw-rode crackling eindigen in fluitende sterren.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 8 - 15 m
Richtprijs:€ 19,95
Eenheid: 1 st
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Copyright vuurwerkcrew.nl

Film:https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/...2892&ids=3b823726-18f6-4551-87a5-6c9ae6d1e666

Laatst bewerkt:
ik snap het niet echt, volgens lesli vuurwerk.nl is het geen 500 grammer, maar op vuurwerkplanet.nl wel.
ben ik nou gek, of hoe zit het, kan iemand even een opheldering geven??

ik snap het niet echt, volgens lesli vuurwerk.nl is het geen 500 grammer, maar op vuurwerkplanet.nl wel.
ben ik nou gek, of hoe zit het, kan iemand even een opheldering geven??

500 gram zetten ze tegenwoordig al snel om aan te duiden dat een pot meer dan 200 gram kruit bevat. Je kan het interpreteren als een pot tot 500 gram kruit, zie het daarnaast maar als een verkooptruc van vuurwerkplanet.nl.

Ik denk dat je de informatie van Lesli aan kunt houden voor een meer realistische visie op het aantal grammen kruit.

Slechte pot. Slecht afgewerkte boeketten, slechte burst. Het enige positieve is eigenlijk dat je hem gratis bij je bestelling krijgt.

Ook van deze cake had ik nog een filmpje liggen. Zoals te zien zijn de kleuren helemaal zo slecht nog niet, maar €20 euro voor deze cake is natuurlijk gekkenwerk.
Kijken op 720p voor beter beeld zullen jullie nu wel weten? :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
voor zover ik me kan herinnenern, heeft deze cake GEEN w-shape in zijn dummie heeft...

is waarscheinlijk een verkeerd filmpje...., denk ik

EDIT: ik heb de schoten ff geteld, en kom uit op een aantal van 21,
het is dus misschien toch dezelfe cake, maar met andere effecten en W-shape, zoals Ilvan ook vermelde!

Back
Bovenaan