Amazing yellow caps

Een hele tijd geleden deze cake gehad,
Het was een toppertje.
mooie scherpe fluit en een doffe dreun.
maar sindsdien is het achteruit gegaan merk ik.
van een topcake naar een cake die in prijs/kwaliteit niet goed scoort.
Dit vind ik jammer omdat je ik er vroeger aardig van genoten heb :cry:

Ja en toen krijste ie nog zo lekker.
Ik heb vorige week zijn grote broertje de salvo caps mogen zien, tijdens een demo.
Niet te geloven was is die cake triest geworden.
De fluiters klinken als een gecastreerde haan.
Erg jammer dat deze cakes om zeep zijn geholpen.

Is wel meer bij GBV volgens mij. Denk dat de enige reden dat deze importeur nog veel verkoopt de winstmarge is die op de producten zit én dat er soms leuk budgetvuurwerk te vinden is.

Als ik kijk naar prijs kwaliteit verhouding, dan vermoed ik dat GBV onderaan het lijstje komt te staan.
Net als Schuurmans, Beko en Broekhoff een bedrijf dat er 10 jaar terug goed voor stond, maar dat door vele andere importeurs voorbij gestreefd is.

Denk dat Gert uitgekocht is als eigenaar van GBV en nu nog slechts een functie bekleed binnen het bedrijf WECO. Het zou mij niets verbazen als het merk pro line straks niet eens meer bestaat en alles vervangen is voor WECO of omlabelingen als Helios.

En Weco kan leuk zijn, maar dan wel mét de Duitse prijzen. EN die heb je hier niet...

Hier is een recent filmpje van deze cake, tijdens de vuurwerkdemo van Decemberhoeve (Nieuw Vennep):

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind in het laatste filmpje de cake toch van goede kwaliteit. De fluiters fluiten toch een stuk langer dan wat ik de afgelopen jaren gewend ben.

Toch zou ik ze niet nemen. Idem voor salvo caps. Man wat gaan die caps slapjes de lucht in boeket minder ze komen haast niet meer van de grond af. Om gewoon te huilen. Vond de pyro type van deze vorig jaar nog mooi jammer dat ik hem toen niet heb gekocht.

Dit was zo'n mooie pot! Elk jaar kwam deze weer terug in de collectie, tot 3 jaar geleden.

Alles wat goed was, is slechter geworden of is uit de collectie gehaald (Amazing Yellow Caps, Best of Seven Rows (nu 2x gehad, beide keren niet zoals op het filmpje) Thunder Salvo, Firemix en nog meer). Daarnaast zijn er alleen maar slecht uitgewerkte cakes terug gekomen die overprised zijn. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de Pro-Line pakketten. De budgetcakes (prijsklasse rond de 10 a 15 euro) zijn ook op 1 hand te tellen.

Ben echt zwaar teleurgesteld in GBV-WECO. Ooit waren ze zo goed, maar nu...
Ik kan niet begrijpen dat ze dit alles niet door hebben op het hoofdkantoor daar. Of is het echt een bedrijf geworden dat alleen maar voor de winst gaat? Heel heel heel erg jammer dit.

Heb deze 2 keer op een demo mogen zien. De 1ste dacht ik damn wat een bak. 2de jaar was deze al een stuk minder en de laatste demo waar ik deze zag moest je bijna dekking zoeken. ZEER laag de lucht in en de ene ging red. recht de lucht in en de andere zo ineens laag naar links/rechts. Nee deze mag van mij uit de collectie.

GBV levert inderdaad erg veel in op de markt en er zijn al veel artikelen verdwenen die goed waren en wat er terug is gekomen is vaak overpriced (triple layer) of gewoon bagger (happy asian budget).

De oorzaak ligt overigens wel voor de hand.(samenwerking weco)

Dit was een topper van weleer vroegah!

Maar nu...pffff zowiezo sluit ik bij de rest aan. GBV is ronduit bagger aan het worden.

Vroeger een topper van een cake, voor een prijs van 17,50. In een paar jaar een stijging van 10euro, maakt dit nu opeens een hele andere cake, mede dankzij het achteruit gaan van GBV. Toch blijf ik het jammer vinden, want vroeger was GBV het voor mij.

nou ik moet zeggen ik heb deze cake vd week gezien maar deze was wel goed,hij ging mooi hoog met goede knallen en boeketten iedereen om me heen zij wauw die wil ik.
dus ze zijn niet allemaal zo als je meldt.

nou ik moet zeggen ik heb deze cake vd week gezien maar deze was wel goed,hij ging mooi hoog met goede knallen en boeketten iedereen om me heen zij wauw die wil ik.
dus ze zijn niet allemaal zo als je meldt.

Hier eentje afgestoken. Drama :cry: .

De helft ging niet af, de andere helft floot niet eens. Ik heb 4 piepjes gehoord. Piepjes, waar de scream was die ik op de filmpjes zie, geen idee.

Na het afsteken kon ik de afgeschoten pijpen + gele doppen zo oprapen van straat, nog vol met niet verschoten kruit. Plus dat er eentje door het publiek schoot... geen woorden voor.

Zal wel een maandagochtend modelletje geweest zijn, maar wel een dure voor mij..

Was hier in een actie nog verkrijgbaar voor 12,50 en voor dat geld was het echt een topper. De rauwe fluit en goede burst was gewoon hetzelfde als jaren geleden leek mij zo.

op jou film klinkt hij niet slecht nee. Stond vast ook wat oudere jaar taal op :) vind het jammer dat zo iets mooi.s zo verneukt is. :(

2010 volgens mij, hij deed het echt waanzinnig goed, eingelijk geen slechte varianten meegemaakt over de jaren. Erg jammer dat deze topper verdwijnt:sad:

Zag deze inderdaad in de op=op hoek staan... :(
Er jammer, denk dat ik in de afgelopen jaren 15 van deze batterijen heb geschoten, nooit problemen gehad altijd alles afgegaan en met een lekkere gil

Back
Bovenaan