Santiago Masters

Dat is dezelfde video als bovenstaande productvideo, je hoort alleen zelfs nog iemand aan het begin in het engels "5118" zeggen ofzo. Dus vermoedelijk een chinafilm haha
Ja das balen... Maar denk persoonlijk dat ie er niet gek veel van af zal wijken. Maar je weet het nooit.

Dat ziet er toch wel meer dan prima uit voor 20mm. Valt me op dat Magnum / Broekhoff dat prima onder de knie heeft, net als de 400 shots Total Display. Leuke bak, zeker opschrijven!

Ik heb hem in de straat gezien en hij maakte zeker wel indruk, maar vond hem zo rap voorbij gaan dat ik er geen €80 of €60 voor over zou hebben, waar hij ook voor aangeboden werd. Ook weinig kleur en maakte daardoor ook niet echt een mooie indruk, ondanks het tempo.

Voor dat geld heb je bijna een hele goede compound (de Full Assault als voorbeeld) of koop je bijvoorbeeld een Bunker Biem waar je meer van kunt genieten voor goedkoper (en die ook een heel mooie tempo heeft). Daar zou mijn keuze eerder naar uit gaan. Was deze €40/€45 geweest dan had ik hem wellicht overwogen.

Heerlijke rammer zeg, wat een tempo. Hij is wel heel snel, zou voor mij perfect als finale van 18:00 passen bijvoorbeeld. Ik zet hem op de lijst.

Dit kleine kaliber is echt goed bij Broekhoff / Magnum, viel me al op toen iemand verderop die 400s display aanstak, dit is van hetzelfde niveau en tempo. Heerlijke cake, zeker even genoteerd voor een komend jaar.

Ziet eruit als een heerlijke cake hoor, maar zelfs voor een freakprijs blijft het €50 voor een 500 grammer. Snap niet dat dat bij deze cake 'een goede prijs' is, terwijl dat bij heel veel anderen te duur zou zijn.

Ziet eruit als een heerlijke cake hoor, maar zelfs voor een freakprijs blijft het €50 voor een 500 grammer. Snap niet dat dat bij deze cake 'een goede prijs' is, terwijl dat bij heel veel anderen te duur zou zijn.

Ik kijk persoonlijk wat eruit komt er niet perse na het kruit. Voor iedereen een eigen afweging

Mooi ding hoor, tempo zit er goed in. Deze zet ik ook eens op de wish-list.

Back
Bovenaan