Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo inderdaad ja! Komt echt bizar sterk over op deze film. En bijna lachwekkend hoe een 20mm 500-grammer een 25mm compound kan overtreffen. Ben benieuwd hoe ze dat technisch voor elkaar krijgen gezien het beperkte kaliber en kruitgewicht.Klapt beduidend harder dan de kooiloze 25mm boxen van lesli 13:45
Zo inderdaad ja! Komt echt bizar sterk over op deze film. En bijna lachwekkend hoe een 20mm 500-grammer een 25mm compound kan overtreffen. Ben benieuwd hoe ze dat technisch voor elkaar krijgen gezien het beperkte kaliber en kruitgewicht.
Nou ik vind toch wel allebei het geval. Lesli is idd in dit geval ondermaats maar Magnum vind ik toch bovenmaats presteren voor 20mmZegt meer hoe ontzettend slecht lesli is dan hoe goed de 20mm van magnum is![]()
Realiseer je wel dat het Magnum doosje aardig wat bombettes de lucht in slingert maar je hebt zeker gelijk.Zo inderdaad ja! Komt echt bizar sterk over op deze film. En bijna lachwekkend hoe een 20mm 500-grammer een 25mm compound kan overtreffen. Ben benieuwd hoe ze dat technisch voor elkaar krijgen gezien het beperkte kaliber en kruitgewicht.
Jaa klopt, ze moeten het wel van het tempo hebben, ik bedoelde ook eerder de vergelijking van enkel de burst. En je zou denken dat vroeg of laat verkoopcijfers voor Lesli zouden afnemen door dit soort slechte kwaliteit?Realiseer je wel dat het Magnum doosje aardig wat bombettes de lucht in slingert maar je hebt zeker gelijk.
Lesli valt hier zwaar door de mand maar waarschijnlijk interesseert het ze vrij weinig want het word toch wel verkocht... Zelfs aan de liefhebbers.
Je onderschat de normale consument en ik begrijp het ook nog. Lesli zet een grote compound in de markt die straks voor een redelijk prijs in de winkel staat. Daarnaast is het ook nog een veel grotere doos dan de Santiago Masters bijvoorbeeld dus die bakken vliegen straks als warme broodjes over de toonbank.Jaa klopt, ze moeten het wel van het tempo hebben, ik bedoelde ook eerder de vergelijking van enkel de burst. En je zou denken dat vroeg of laat verkoopcijfers voor Lesli zouden afnemen door dit soort slechte kwaliteit?
Ach ja dat klinkt ook wel logisch eigenlijk, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik er geen weet van had.Je onderschat de normale consument en ik begrijp het ook nog. Lesli zet een grote compound in de markt die straks voor een redelijk prijs in de winkel staat. Daarnaast is het ook nog een veel grotere doos dan de Santiago Masters bijvoorbeeld dus die bakken vliegen straks als warme broodjes over de toonbank.
Ach ja dat klinkt ook wel logisch eigenlijk, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik er geen weet van had.
Heerlijke rambak hoor niet verwacht wat uit een 20mm kan komen
Helaas bij de winkelier waar ik kom uitverkocnt.
Die ook besteld daarvoorvan de Turbo 100 display, die dezelfde is, zijn er veel meer. Nu nog goed verkrijgbaar.