Machine076
VWC lid
Is dat met of zonder kooi?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dat met of zonder kooi?![]()
Aaaaah het K-woord!
Zonder... en niemand die er ooit over begonnen is na het zien van de straatvideo's![]()
Ik dacht even van hey, een leuke cake van 500gram, die ga ik even bestellen bij mijn dealer. Zie ik dat bij hem een adviesprijs van 109 euro en een verkoopprijs van maar liefst 89 euro. Ik dacht, dan moet het een foutje zijn en kan het niet 1 cake zijn, het moet haast wel een compound zijn voor dat bedrag, maar nee.. het is echt maar 1 cake. Neen, dan laat ik het maar gauw schieten. Vind dit wel heel heel erg jammer, een leuke cake gevonden om in de vooravond te schieten maar dan toch die teleurstelling. Jeetje. :( Dan even kijken naar een Magnum dealer en met die BF is het dan toch te doen, zal het straks wel zien.
Magnum dealer is die 59,99 - 20% = 48 euros
Klopt, heb dit idd nu via een dealer gezocht en gevonden. Wel vreemd dat die andere zaak er 89 euro voor vraagt. Pfff.
Lekker blokje.. toch vind ik 48 euro voor 1 cake nog aardig aan de prijs. Of denk ik nog in tijden van vroeger?
Moeilijk voor te stellen voor een cake van 500g zonder kooi en 20mm.Tja, het is een beetje dubbel. Deze en zijn broertje Turbo Display zijn qua kruitgewicht eigenlijk gewoon een dikke cake. Maar qua beleving, looks en effecten doen ze niet onder voor een compound. Het is echt niet normaal wat er uit deze 2 blokjes komt. Aan het eind van het jaar gaan ze inderdaad gerust voor € 75 - € 100 weg, mét tevreden klanten die dat er ook echt voor over hebben. Niet door onwetendheid maar ook gewoon omdat ze supergoed zijn.
Moeilijk voor te stellen voor een cake van 500g zonder kooi en 20mm.
Heb je hem live gezien?
Moeilijk voor te stellen voor een cake van 500g zonder kooi en 20mm.
Heb je hem live gezien?
Ben juist verdeeld nav straatfilmpjes, drm vraag ik om live feedback…euh... er zijn hier gewoon straatfilmpjes hoor
Dit was vorig jaar echt 1 van mijn favoriet en was zeer verrast wat ze uit 20mm weten te halen. Komt natuurlijk ook doordat het super snel gaat maar je hebt wel echt spektakel in huis
Tja, het is een beetje dubbel. Deze en zijn broertje Turbo Display zijn qua kruitgewicht eigenlijk gewoon een dikke cake. Maar qua beleving, looks en effecten doen ze niet onder voor een compound. Het is echt niet normaal wat er uit deze 2 blokjes komt. Aan het eind van het jaar gaan ze inderdaad gerust voor € 75 - € 100 weg, mét tevreden klanten die dat er ook echt voor over hebben. Niet door onwetendheid maar ook gewoon omdat ze supergoed zijn.
Door dat er meerdere schoten vrijwel tegelijk gaan word dit gecompenseerd en lijkt de burst als nog erg lekker ! Puur door t tempo . Was die 2x zo langzaam dan was t niks snappieNog even terugkomend op 'zonder kooi': naar mijn weten is het zonder kooi toegestaan bij Max. 5% flash.
Zou dat dan inderdaad betekenen dat deze cake maximaal 5% x 5 gram per schot = 0,25 gram flash per bombette heeft? Dat zou toch wel heel goed hoorbaar en zichtbaar moeten zijn, in negatieve zin..
Of kijk ik ergens overheen?