San Trifone

Ook ik ben dit jaar weer van de partij, dit is een gebeuren die een freak mits die het financieel kan verantwoorden niet mag missen!:)

Belicimo!!!:devil:

Ik zal alles in het werk stellen om dit jaar ook mee te gaan.
Ik was twee jaar geleden ook van de partij.
Ik ben zelf een groot liefhebber van het Italiaanse vuurwerk, vooral de meerslagenbommen met groot kaliber en het kleurgebruik in de bommen.
Maar het is vooral een gezellig gebeuren daar, het vuurwerk is daar van zeer dichtbij te berwonderen. (zowel set up als show)

Kun je daar ook vuurwerk kopen en zelf afsteken?

Is er een hotel in de buurt waardoor je alles lopend kan doen?

Zelf vuurwerk afsteken kan wel, maar ze hebben bijna niks te koop daar, af en toe zie een pakketje met fonteintjes e.d. in de supermarkt, en allemaal tegen woekerprijzen.

Maar met de spullen die daar geschoten worden hoef je echt niks zelf af te steken, geloof me:wink:

Iets lopend in dat deel van Italie doen is onmogelijk, het zijn bijna allemaal mini dorpjes in de buurt van Adelfia, in de meeste dorpen hebben ze geen of maar 1 hotel, je moet zowizo een auto hebben, bus of taxi kan je vergeten, ons hotel zit ongeveer 7km van het schietveld, reken er op als je boekt dat je minimaal met die afstand te maken hebt.

Laatst bewerkt:
Mooie link Fred, Mooie films ook, maar toch zeg nou zelf, erbij zijn en beleven daar gaat het toch om:-)

Cu in Adelfia..... Grtz Patrick

Patrick, you,re welcome. Zeker we gaan daar weer een mooie tijd beleven.
Even weg van de hectiek van alledag, genieten van de grote bommen, met een plekje tussen de wijngaarden. See you in Adelfia.!!

Zo met nog maar 2 dagen te gaan, en dan zitten we weer te genieten van het heerlijke, prachtige en spectaculaire italiaanse vuurwerk:cool:

Het weer ziet er goed uit tot nu toe, enkel zal het dit jaar waarschijnlijk een stuk kouder zijn als vorig jaar overdag.
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Bari/4296287

Verder kwam ik van de week een hele leuke opname tegen die ik gemaakt heb vorig jaar met San Trifone, dit betreft de laatste daglicht show ofja show eerder wat salamis een voor een wegstoken.
Hier kun je overgens goed zien dat er nauwelijks tot geen regels zijn met betrekking tot afstand van het vuurwerk ik sta hier hooguit een metertje of 5 ervanaf:p
Ook een salute in je handen met ontblood blackmatch, vervolgens in je andere hand een brandende sigaret zonder ook maar op te letten voor eventuele vonkjes is heel normaal daar:D
Ik wil jullie de film niet meer onthouden en die kan je dan ook hier vinden: http://vimeo.com/7491896

Ik heb er heel veel zin in, en voor de gasten die van de partij zijn tot maandag!

:bye:

Heren, allen een fijne week gewenst, sommigen reizen door naar Rotello, gaaf hoor. Geniet ervan he, we wachten op de berichten uit Italië en de mooie films! :D

Allemaal heel veel plezier voor degene die gaan.
Zal vollop genieten worden daar.

Heel veel plezier daar mannen! Ben wel een beetje jaloers eigenljk:p.
Ach ja dan moet ik t maar met de films doen:wink:.

Back
Bovenaan