San Trifone 2025

Weer thuis van editie 2025 van Adelfia. En wat een top editie was 't weer! De laatste jaren was het vaak niet best meer, maar nadat het vorig jaar weer dikke prima was, was het dit jaar écht een top editie.

Balen van zondag dat de show geen doorgang vond, maar dat 'ie gister werd geschoten was eigenlijk wel ideaal. Alles op één dag. Echt een topdag gehad gisteren! Vier toffe dagshows met vooral dikke finales en de laatste zéér gave rookbommen, maar die avondshows waren weer érg goed! Bij die eerste stonden we écht op de eerste rij. Super dik!

Lastig kiezen volgend jaar met Rotello in het achterhoofd, maar dit wordt waarschijnlijk... tot volgend jaar! :handsup:

Kunnen weer terug kijken op een geslaagde editie! Wij komen er sinds 2014, zoals toen gaat het nooit meer worden, maar dit was vergeleken met de laatste 4 / 5 jaar misschien wel de beste editie.
Ook mooi om te zien dat Romano en Senatore gewoon weer lekker tiro’s schieten met 4, 5 en 6 breaks, althans ik kan daar wel van genieten! Finales waren alleen misschien wat aan de korte kant.
Er was eerst wat twijfel of dit misschien ons laatste jaar zou zijn, maar we gaan het volgend jaar denk toch nog een keer proberen 😜

Hele toffe beelden die hier gedeeld worden, ziet er super uit.
Voor volgend jaar gaat deze maar met potlood in de agenda. Weet niet of ik thuis zowel Les Masters de Feu als Adelfia verkocht krijg.

Volgende week wel naar Rotello toe. Wie weet zien we daar vergelijkbare kwaliteit terug, smullen!

Wat een ervaring!!! Hier ook de eerste keer, kwamen zondagavond aan in het regenachtige Bari en zagen het toen maar somber in. Maar die dag erop heeft alles goed gemaakt! Jezus wat een kunstwerk maken hun van het luchtruim, stond bij de laatste show ook echt dichtbij ja, stonden echt zowat onder het vuurwerk.
Op een gegeven moment kwam er effe zo'n 8'' croce terug naar beneden, die kwam toch aardig dichtbij! Wat een rotklap haha, LEKKAAAHH!

Ik heb t showtje op 11 11 nog gezien.

Werd geschoten iets dichter bij het dorp tov de dagshows etc.

Ik zal de beelden even uploaden. Het was kort maar krachtig, iets meer dan 5 minuten en max 5" denk ik.

Wij zitten nu nog steeds in Italie en er staan op dit moment 2 nonna's voor ons te koken...,)

Back
Bovenaan