San Trifone 2025

Nog geen bericht gezien vanuit de organisatie over dat het verplaatst wordt naar morgen of afgelast, maar met deze weer berichten zal het toch niet door gaan vanavond?!
Vanmiddag rond 12:00 gekeken op het schietveld en toen waren de meeste al zowat klaar met opbouwen voor morgen, dat is andere jaren ook wel anders geweest….

Niets aan toe te voegen. Wat hebben we genoten vandaag.

De dagshows waren weer heel vet, maar de avondshows waren echt subliem dit x..ze hadden overduidelijk een mooi budget deze editie.

Barrages van 16" ers...het ging goed lang door, even nagenieten nu met alle mooie beelden.

Het was echt fantastisch! Wij hebben geen referentie materiaal want was onze eerste keer maar dit was echt genieten.

De shows duurde ook mooi lang en ideaal dat alles praktisch achter elkaar door schoot. En qua weer was het gisteren echt genieten in tegenstelling tot zondag.

Wat een geweldige dag was t gisteren!!!
En het hele weekend eromheen!. Geweldig gegeten, heerlijk gezelschap, op je rubberen kaplaarzen door de velden banjeren en met liefhebbers een hele bak aan geweldige shows zien, horen en voelen. De lijst met "ok hier ga ik nooit meer niet heen" is er weer 1 langer geworden!

Kan me niet meer bekoren. Alle regels, lintjes overal, afstanden etc etc en vooral de veel kleinere shows. Keer of 10 gedaan tussen 2008 en 2020 maar voor mij niet meer interessant, zijn mooiere festivals in Italië tegenwoordig. Rijden in Italië stelt niks voor, gewoon veel met je handen gebaren maken achter het stuur en gas erop 🤣
Welke festivals vind hij toffer dan Adelfia?

Moet zeggen, dit was de 4e x voor mij en dit was echt de allerbeste editie voor mij. Hele dikke shows, de avondshows waren giga...dat was voorheen minder.

Back
Bovenaan