San Trifone 2025

Ik zou dat ook wel is een keer willen doe volgend jaar ofzo,maar ik zie het echt niet zitten om dat in mn uppie te doen.
Andere kruitsnuivers in m'n persoonlijke kring zien het niet zitten om daarheen te gaan.
en bovendien is mijn italiaans hopeloos,zeg maar geheel afwezig :rolleyes:
Zonde dat er niet zoiets bestaat als reizen met gids,die alle ins en outs weet en ook durft te rijden tussen die maffe italianen :d

Hallo allemaal

Is er hier iemand die na de show op 10 november met de auto teruggaat naar Bari? Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar vervoer.

Weet iemand of er, naast taxi's, nog ander vervoer is?

Laatst bewerkt:
Kan me niet meer bekoren. Alle regels, lintjes overal, afstanden etc etc en vooral de veel kleinere shows. Keer of 10 gedaan tussen 2008 en 2020 maar voor mij niet meer interessant, zijn mooiere festivals in Italië tegenwoordig. Rijden in Italië stelt niks voor, gewoon veel met je handen gebaren maken achter het stuur en gas erop 🤣

Kan me niet meer bekoren. Alle regels, lintjes overal, afstanden etc etc en vooral de veel kleinere shows. Keer of 10 gedaan tussen 2008 en 2020 maar voor mij niet meer interessant, zijn mooiere festivals in Italië tegenwoordig. Rijden in Italië stelt niks voor, gewoon veel met je handen gebaren maken achter het stuur en gas erop 🤣
Precies, knipperlicht zit er gewoon voor de sier op :p

Hallo allemaal

Is er hier iemand die na de show op 10 november met de auto teruggaat naar Bari? Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar vervoer.

Weet iemand of er, naast taxi's, nog ander vervoer is?
je kan vanaf vliegveld Bari redelijk goedkoop een auto huren. Volgens mij zijn wij 50 a 60 totaal kwijt voor 4 dagen een auto

Back
Bovenaan