San Trifone 2022!

Wij zaten vorig jaar in Bari, hotel Excelsior. Was een prima hotel, en het was minder dan een half uur rijden naar de schietlocatie.

Heren,

Bedankt voor jullie tips! Ik heb er zoals al eerder gezegd ontzettend veel zin in.

Dus de schietlokaties en tijden zijn vooraf gewoon bekend ? ..perfect, dan ga ik wat verder van adelfia af zitten, daar is meer keuze qua acommodatie.

Iedereen alvast veel plezier en tot november...!

Heren,

Bedankt voor jullie tips! Ik heb er zoals al eerder gezegd ontzettend veel zin in.

Dus de schietlokaties en tijden zijn vooraf gewoon bekend ? ..perfect, dan ga ik wat verder van adelfia af zitten, daar is meer keuze qua acommodatie.

Iedereen alvast veel plezier en tot november...!

Ja, die zijn wel bekend, maar worden niet altijd gehaald...

Morgen wordt het programma bekend gemaakt, erg benieuwd naar. Afgelopen jaar was het ook een prima editie, maar hoop tog wel weer op 5 dagshows.

Dit jaar gelukkig ook weer aanwezig, vliegdata zijn ruk dus het word een bliksem bezoek van 9tm11 Maastricht heen en Amsterdam terug.

Ik heb ook de knoop doorgehakt en heb geboekt :)
7 t/m 11 November.
NRN-BRI

Mijn eerste keer Adelfia! Ik heb er zin in. Héél iets anders dan Valencia qua beleving.

Top dit hoor, gewoon weer 5 dagshows. Echt zin om weer die kant op te gaan.

Ja, mooi dat het programma weer als vanouds is met 5 dagshows. Ontzettend veel zin in Adelfia, heerlijk de wijnvelden in. Gegarandeerd aan het einde van de dag 10 cm groter met alle klei onder je laarzen! :handsup:

Ja, mooi dat het programma weer als vanouds is met 5 dagshows. Ontzettend veel zin in Adelfia, heerlijk de wijnvelden in. Gegarandeerd aan het einde van de dag 10 cm groter met alle klei onder je laarzen! :handsup:

Nou dat kan in opzich dan ook wel gebruiken, tof!

Begint nu ook wel goed dichtbij te komen zeg, over 35 dagen die kant op. Kijk er echt weer enorm naar uit.

Jup, onze vlucht is geannuleerd. Vliegen nu terug op de 10de. Ontzettend kloten dit zeg, even kijken of er andere opties zijn.

Ja super kut, wij hadden 9 tm 12 van AmSterdam naar Napels, die hebben ze aangepast naar 10 tm 13. Hebben we geen reet aan :mad:

Back
Bovenaan