San Trifone 2018!

Te gek dat jullie hier naar toe gaan. Voor mij is het momenteel door omstandigheden niet mogelijk anders was ik er graag naar toe gegaan. Slechts 1x ben ik hier geweest, maar een ervaring van jewelste!!
Dit festival heeft totaal niet die impact van Fallas, maar heeft wel meer charme omdat je van zeer dichtbij het vuurwerk kan bewonderen, bij de opbouw aanwezig kunt zijn. ja en ik vind persoonlijk het Italiaanse vuurwerk het mooiste, grote bommen met prachtige effecten en kleuren.

Bekijk bijlage 37873

Mooi plaatje Fred! We gaan er een mooie trip van maken!

Bitritto ligt dat gunstig ten opzichte van Adelfia? Ik ben met mijn vrouw aan het kijken om af te reizen...kriebel kriebel!!

Mooi verhaal Fred en ik ben erg benieuwd hoe wij de 'charme' van het festival gaan ervaren. Ik kijk er zelf erg naar uit om te kijken tijdens de opbouw. In Valencia vond ik het ook geweldig om pyrotechnici van dichtbij aan het werk te zien en vooral het vakmanschap spatte er vanaf. Daarnaast lijkt het mij ook geweldig om net zo'n prachtige foto met een Italiaanse shell te maken als aandenken.

Dit jaar ook weer aanwezig. Ditmaal nemen we onze vrouwtjes mee.
We vliegen vanaf Amsterdam directe vlucht met Transavia.

Ik ben er ook weer bij. Wordt weer super vet!
Iemand al wat info ergens gevonden van de Italianen omtrent schieters etc?

1 tip heren... en knoop hem in je oren!
neem goede laarzen mee! je loopt daar de hele dag in smerige klei zoals we die in Nederland niet eens kennen. Laarzen zijn echt een must

Bedankt voor de tip! Zeker even laarzen aanschaffen, ondanks dat ik het ondingen vind om op te lopen.

Inderdaad, dat is wel een hele goede tip. Je wil daar niet op normale schoenen lopen inderdaad, laarzen zijn wel een pre.

absoluut. een grote must! of grove werkschoenen, maar op gympies ga je je erg ongelukkig voelen.
Als de grond maar droog is, is dat geen probleem. Ben jaren op rij (met goed weer) op sneakers geweest.
Maar inderdaad, als het eenmaal nat is... dikke bagger, niet normaal.

Hallo, is er een programma bekend? En kan iemand vertellen waar de schietlocaties zijn? Ik kan hier namelijk niks over vinden.

yes het is bekend... ochtendshows door Di Candia... Vet!
10 november in totaal 8 shows... dat is er 1 of 2 meer dan vorig jaar. hoppa
Lieto staat bekend om de dikke ghost shells.

dit wordt weer een rammer :D

Back
Bovenaan