Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen,
Komt er nog meer zena op de site?
Wauw man, ongelovelijk dit. Ik dacht dat het opstarten van zo'n early bird verkoop nog wel even zou duren. Niet dus.
Een paar vragen;
- Gaan de prijzen nog omhoog/omlaag per product of is de prijs die we nu zien een vaste prijs tot het artikel is uitverkocht?
- Is er een lijst met al het spul dat onder de early bird actie viel, maar uitverkocht is? Of wordt dat aangeduid met "Uitverkocht" op de site (dus niet verwijderd, maar gewoon bestempeld met uitverkocht).
- Wat je nu koopt, wordt dus je eigendom dat tijdelijk in beheer is in de bunkers van Rowy Vuurwerk, klopt dat?
- Komen er nog andere spullen van onder andere Wolff in de verkoop?
Bedankt alvast voor het beantwoorden.![]()
De mobiele versie van de site gaan we dit jaar aan werken, maar sowiezo komt er dit jaar een update van de website, het dit de bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
De mobiele versie van de site gaan we dit jaar aan werken, maar sowiezo komt er dit jaar een update van de website, het dit de bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
Mocht je hulp nodig hebben, hier een ervaren web developer werkzaam bij een top bureau. Lijkt ons tof de beste vuurwerk shop van Nederland te ontwikkelen.
Dat zou top zijn!De bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
Dat zou top zijn!
Dan nog een vraag Rob,
Op dit moment heb ik 1 box besteld. Een Ecstatic Spectacle Show 100 (SSB-100-B). Deze staat op afhalen op 28 december tussen 0:00 - 1:00 uur.
Maar ik ben afhankelijk van iemand anders voor het ophalen. En hij moet zelf tussen 0:00 en 1:00 ergens anders zijn om op te halen. Hij moet de 28e 's morgens in Almere zijn. Kan ik mijn bestelling ook ophalen de 28e 's morgens rond 8.30? Het is maar 1 doosje.
Dank je, Erik
Top Rob, Dank je wel!Hoi Erik,
Geen probleem, deze is aangepast.
In jou account bij orders kan je bij order jou nieuwe afhaaltijd zien.
Top Rob, Dank je wel!
Er staat tussen 7 en 8, maar 8.30 is ook geen probleem dus?
Klopt, de rest van de afhaaldagen/tijden staan nog uit ivm de reguliere verkoop
Klopt, de rest van de afhaaldagen/tijden staan nog uit ivm de reguliere verkoop
Heb er alweer zin in![]()
ik denk dat 99% die hier op het forum zitten nog zin in hebben![]()