[Freakactie 2018] Rowy Vuurwerk Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw man, ongelovelijk dit. Ik dacht dat het opstarten van zo'n early bird verkoop nog wel even zou duren. Niet dus. :D

Een paar vragen;

- Gaan de prijzen nog omhoog/omlaag per product of is de prijs die we nu zien een vaste prijs tot het artikel is uitverkocht?
- Is er een lijst met al het spul dat onder de early bird actie viel, maar uitverkocht is? Of wordt dat aangeduid met "Uitverkocht" op de site (dus niet verwijderd, maar gewoon bestempeld met uitverkocht).
- Wat je nu koopt, wordt dus je eigendom dat tijdelijk in beheer is in de bunkers van Rowy Vuurwerk, klopt dat?
- Komen er nog andere spullen van onder andere Wolff in de verkoop?

Bedankt alvast voor het beantwoorden. :)

Wauw man, ongelovelijk dit. Ik dacht dat het opstarten van zo'n early bird verkoop nog wel even zou duren. Niet dus. :D

Een paar vragen;

- Gaan de prijzen nog omhoog/omlaag per product of is de prijs die we nu zien een vaste prijs tot het artikel is uitverkocht?
- Is er een lijst met al het spul dat onder de early bird actie viel, maar uitverkocht is? Of wordt dat aangeduid met "Uitverkocht" op de site (dus niet verwijderd, maar gewoon bestempeld met uitverkocht).
- Wat je nu koopt, wordt dus je eigendom dat tijdelijk in beheer is in de bunkers van Rowy Vuurwerk, klopt dat?
- Komen er nog andere spullen van onder andere Wolff in de verkoop?

Bedankt alvast voor het beantwoorden. :)

Hoi Flash,

De prijzen wat je nu ziet zijn de prijzen, deze gaan in de toekomst wel omhoog.
Als je uitverkocht ziet, dan is het artikel ook echt op bij ons, deze gaan waarschijnlijk ook niet meer terug komen, ik kan ook niet zien of een leverancier/importeur deze in de toekomst gaat voeren.
Wat je nu koopt is ook jou eigendom, de artikelen wat in de Early Bird zijn, is ook de voorraad wat wij in onze bunkers hebben staan, dus Op is ook ECHT op!
Van Wolff hebben we nog wel wat staan, alleen weet ik niet of ik deze erop ga zetten of voor mezelf ga houden :D
Wellicht dat we tzt nog wat kunnen opkopen....maar hier hou ik me nog niet mee bezig

De mobiele versie van de site gaan we dit jaar aan werken, maar sowiezo komt er dit jaar een update van de website, het dit de bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....

Dat zou echt top wezen. Kunnen jullie dit garanderen? Dan hebben jullie grote kans dat ik bij jullie ga bestellen deze maand.

De mobiele versie van de site gaan we dit jaar aan werken, maar sowiezo komt er dit jaar een update van de website, het dit de bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....

Mocht je hulp nodig hebben, hier een ervaren web developer werkzaam bij een top bureau. Lijkt ons tof de beste vuurwerk shop van Nederland te ontwikkelen.

Mocht je hulp nodig hebben, hier een ervaren web developer werkzaam bij een top bureau. Lijkt ons tof de beste vuurwerk shop van Nederland te ontwikkelen.

Dank voor jou aanbod, maar helaas zijn we al voorzien, maar ik zal dit zeker in mn achterhoofd houden ;)

Heerlijk aanbiedingen hoor, tof om hier ook de toppers van Totaal te vinden. Budget is er even niet naar, maar die Partyraiser en vooral de Noisekick zijn mooie kansen nu! :)

Tof om Vuurwerktotaal ook tussen de vroege vogel voordeel te zien! Nu maar hopen op een voorschot op mijn 13e maand! :D

De bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
Dat zou top zijn!

Dan nog een vraag Rob,
Op dit moment heb ik 1 box besteld. Een Ecstatic Spectacle Show 100 (SSB-100-B). Deze staat op afhalen op 28 december tussen 0:00 - 1:00 uur.
Maar ik ben afhankelijk van iemand anders voor het ophalen. En hij moet zelf tussen 0:00 en 1:00 ergens anders zijn om op te halen. Hij moet de 28e 's morgens in Almere zijn. Kan ik mijn bestelling ook ophalen de 28e 's morgens rond 8.30? Het is maar 1 doosje.

Dank je, Erik

Super hoor deze prijzen, een van de weinige met VWT in de uitverkoop.
Ook hier weer de eerste bestelling gedaan:

Party raiser, Century box, karton extreme salute!

Ook twijfel ik nog over de Noisekick, op de films is deze wel echt super gaaf.

Dat zou top zijn!

Dan nog een vraag Rob,
Op dit moment heb ik 1 box besteld. Een Ecstatic Spectacle Show 100 (SSB-100-B). Deze staat op afhalen op 28 december tussen 0:00 - 1:00 uur.
Maar ik ben afhankelijk van iemand anders voor het ophalen. En hij moet zelf tussen 0:00 en 1:00 ergens anders zijn om op te halen. Hij moet de 28e 's morgens in Almere zijn. Kan ik mijn bestelling ook ophalen de 28e 's morgens rond 8.30? Het is maar 1 doosje.

Dank je, Erik

Hoi Erik,
Geen probleem, deze is aangepast.
In jou account bij orders kan je bij order jou nieuwe afhaaltijd zien.

Erg fijne actie's en heel gaaf om te zien dat Vuurwerktotaal voor een scherpe prijs te koop is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan