Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat VWT naar een groot kanaal toe stapt om hun het vuurwerk van VWT te laten promoten is volstrekt logisch, en dat dat toevallig ook een kanaal is met een illegaal verleden vind ik persoonlijk nog geen reden om geen samenwerking aan te gaan.
Het enige ding is dat het vuurwerkmisbruikers zijn en dat is hetgeen waar ik tegen aan loop.
En misbruik van vuurwerk is een directe aanleiding tot een verbod.
Idd beter dan die prut van de afgelopen jaren.Lachen die cat 1 happiness zien er goed uit.
72K views in 2 dagen, 15 minuten pure reclame en dan zijn er hier nog mensen die VWT niet slim vinden![]()
Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.
Ook al mag cat 1 het hele jaar door, dan lijkt het geknutsel ermee me nog niet wenselijk toch?
Vooral niet voor kinderen.
Nou nou, heb je voor dit verhaal helemaal een account aangemaakt? VwT stuurt ze met cat 1 op pad en dat mag gewoon het hele jaar door.
Het geen wat ik veelal zie bij cat 1 video's zijn projectjes, wat heksenkringen of veel van iets tegelijk. Niet echt ''knutselen'' in mijn optiek. Wij zijn echt totaal aan het door slaan met zijn allen, als juist wij, als vuurwerkliefhebbers elkaar nou hier ook al op gaan afrekenen.
De video die offline is gehaald betrof geen Cat 1 vuurwerk maar Cat 2 (Single shots). Het lijkt mij dat het uitgeven van dit vuurwerk aan deze YouTubers door VuurwerkTotaal, niet is toegestaan buiten de afgesproken verkoopdagen. Laat staan het afsteken van dit vuurwerk buiten de afgesproken afsteektijden.
Sorry maar de enige 'ophef' waarover in dit topic wordt gesproken vindt plaats in ditzelfde topic door een paar zichzelf overschattende liefhebbers. Ik geloof er niet in dat deze samenwerking ook maar iets anders oplevert dan extra reclame voor vwt.
Los van mijn irritatie tegen het kanaal sven&koen, die geen enkele overtuiging lijken te hebben behalve die van de views.
En het feit dat het onjuist gebruik van vuurwerk nooit goed te praten valt, kun je vwt echt niks kwalijk nemen.
Het feit dat de video offline staat laat alleen maar merken dat er dus wel nagedacht is over de impact en er afspraken zijn gemaakt.
Ps. Hoe denken jullie dat alle andere kanalen die de afgelopen jaren thunderking projecten afstaken in oktober aan deze thunderkings kwamen?![]()
Het geen wat ik veelal zie bij cat 1 video's zijn projectjes, wat heksenkringen of veel van iets tegelijk. Niet echt ''knutselen'' in mijn optiek. Wij zijn echt totaal aan het door slaan met zijn allen, als juist wij, als vuurwerkliefhebbers elkaar nou hier ook al op gaan afrekenen.
dat kun je wel aangezien het nogal bekend is dat hun alleen maar stunten met vuurwerk om views te halenEn het feit dat het onjuist gebruik van vuurwerk nooit goed te praten valt, kun je vwt echt niks kwalijk nemen.
En het feit dat het onjuist gebruik van vuurwerk nooit goed te praten valt, kun je vwt echt niks kwalijk nemen.