Samenwerking met Sven&Koen

Ik denk dat we met zn allen deze fijne hobby naar een ander niveau moeten brengen willen we een totaalverbod vermijden. Beide kanten van een medaille zijn nodig om een medaille te smeden. Alle schommelingen die nu plaats vinden zijn mijn inziens nodig om het proces te brengen waarbij wij als liefhebbers plezier kunnen hebben en waar de schade/misbruik/overlast minimaal is, zodat iedereen een zo fijn mogelijke afsluiting vh jaar heeft..

:biertje:

Het feit dat de video offline staat laat alleen maar merken dat er dus wel nagedacht is over de impact en er afspraken zijn gemaakt.

Dit is typisch een geval recht praten wat krom is. Juist het feit dat betreffende video al dan niet onder druk van de opdrachtgever offline is gehaald, betekend dat er totaal niet over deze samenwerking is nagedacht. Immers, indien de opdrachtgever degelijk onderzoek had gedaan naar de partij waarmee zij in zee ging, had zij dit van mijlenver aan kunnen zien komen en was deze samenwerking nooit tot stand gekomen. Ergo, Vuurwerktotaal heeft haar huiswerk niet gedaan.

Heel wat gemist na een weekend hard werken... :frusty:

Persoonlijk als vuurwerkliefhebber lijkt het me geen slimme zet met deze pipos4life in zee te gaan.
Zij dragen eraan bij, al is het met cat.1 vuurwerk dat veel jeugdigen gaan stunten met vuurwerk en zorgen voor overlast. Eerst van alles doen om te scoren tot het extreme en uiterste toe en dan weer.. :sad: #koet ... #slijmen #Politie... :mad: ach jullie hier weten het wel.

Weer terug naar vuurwerktotaal..
Ik vind ze prima producten hebben, en leuke acties hier op het forum.
Deze samenwerking met die pipo freaks for life.voelt een beetje als ontrouw vanuit hun kant naar ons als vuurwerk liefhebber... :sad: dwaal weer af..

Even ter zake... :angel:
Is het dan marketingtechnisch niet verstandiger een freakactie te doen, voor de echte liefhebber.
Zorg dat zij enkele nieuwe producten met een leuke korting kunnen krijgen. met als randvoorwaarde wat reclame via facebook pagina's, youtube kanalen etc. Bereik je dan niet meer mensen??

Dus Vuurwerktotaal heeft in al haar wijsheid besloten dit stelletje clowns buiten de wettelijke vuurwerkverkoopdagen categorie 2 vuurwerk uit te leveren en hen vervolgens het zeer discutabele excuus op laten hangen dat dit af zou zijn gestoken bij onze Oosterburen waar het afsteken van vuurwerk van dit type net als in Nederland op dit moment óók wettelijk verboden is?

Goed bezig, Vuurwerktotaal! :bonk:

Laatst bewerkt:
Er dan wel even bij vermelden dat het niet in NL is afgestoken.. Het was de laatste dagen toevallig mistig in Nederland maar nee heel geloofwaardig verhaal hoor jongens. Laat die gasten dan op zijn minst de potjes afsteken in het donker :D

Volgens mij is de beste manier om hier juist géén aandacht aan te besteden, slechte reclame is ook reclame. Elke klik die zij krijgen is 1 te veel, en dat promoten wij nu juist door een link te vermelden. Ik weet zeker dat iedereen die dit bericht geleden heeft, ook op de link gedrukt heeft.

Wat mij betreft dus sluiten.

Ik denk dat we met zn allen deze fijne hobby naar een ander niveau moeten brengen willen we een totaalverbod vermijden. Beide kanten van een medaille zijn nodig om een medaille te smeden. Alle schommelingen die nu plaats vinden zijn mijn inziens nodig om het proces te brengen waarbij wij als liefhebbers plezier kunnen hebben en waar de schade/misbruik/overlast minimaal is, zodat iedereen een zo fijn mogelijke afsluiting vh jaar heeft..

:biertje:

Denk dit dat bericht door iedereen nogmaals gelezen mag worden en zon beetje alles omvattend is

Ik begrijp je punt, maar volgens mij zijn we momenteel in een stadium dat er alleen maar 1 kant van de medaille de voor ons gunstig is.

QUOTE=Blup;1094667]Denk dit dat bericht door iedereen nogmaals gelezen mag worden en zon beetje alles omvattend is[/QUOTE]

Ik ben wel benieuwd naar de mening van VWC en hun moderators in deze kwestie.

Ik kocht sowieso al geen VWT, want ik vind het rotzooi, maar de heren van VWT hebben zich naar mijn mening nu wel officieel als ware dozenschuivers geprofileerd. Jammer in deze tijd dat onze hobby zo onder druk staat.

Vorig jaar had Broekhoff een samenwerking met die sul Enzo Knol, die zelfs voor 5000 euro aan gratis vuurwerk kreeg. Enzo liet dan stoer zien hoe je een mooie pot op de kop afsteekt. Ik vind het diep triest dat importeurs kiezen voor dit soort walgelijke mensen, alsof ze deze mensen echt nodig hebben. Bah!

Ik ben wel benieuwd naar de mening van VWC en hun moderators in deze kwestie.

Ik kocht sowieso al geen VWT, want ik vind het rotzooi, maar de heren van VWT hebben zich naar mijn mening nu wel officieel als ware dozenschuivers geprofileerd. Jammer in deze tijd dat onze hobby zo onder druk staat.

Ik heb helemaal niets met dit soort samenwerkingen. Dit soort mensen zijn geen liefhebbers dus kan het enkel verkeerd uitpakken. Iedere importeur die met YT in de weer gaat maken een flinke mis stap vind ik.

Man man man, wat reageren we weer overdreven.

Hoezo is Enzo Knoll een "walgelijk mens?" Gewoon een topondernemer waar ik persoonlijk helemaal niets mee heb maar knap wat die jongen doet, zie niet in wat hem walgelijk maakt?

Natuurlijk is het geen misstap om met youtubers in zee te gaan als commercieel vuurwerk bedrijf. Het is op een vrij makkelijke manier voor vrij weinig geld een hele grotere doelgroep bereiken. Echt, die mensen zijn veel belangrijker dan een paar freaks van VWC, overschat jezelf niet en neem wat lessen marketing.

Verder zie ik dat de kleuters4live zich in het laatste filmpje keurig aan alle regels houden, ze geven hun fouten toe en laren daarvan, dat zien hun jonge volgers nu ook, mooi toch? Want laten we nu niet doen of we zelf alles helemaal precies volgens de regels deden toen we jong waren. Wat afsteektijden betreft is het inderdaad discutabel maar ook hier weten we het fijne niet van.

Die afsteektijden zijn voor mij het probleem niet. Ook mooi dat ze nu normaal stoken toch? Verder blijf ik er bij dat VWT deze samenwerking in eerste instantie niet aan hadden moeten gaan.

Man man man, wat reageren we weer overdreven.

Hoezo is Enzo Knoll een "walgelijk mens?" Gewoon een topondernemer waar ik persoonlijk helemaal niets mee heb maar knap wat die jongen doet, zie niet in wat hem walgelijk maakt?

Misschien vanwege zijn stunten met het vuurwerk? dat zijn heel jonge kijkers gaan overnemen? wat dan leid tot ongelukken en alleen maar meer brandstof voor de anti vuurwerk groep?

Natuurlijk is het geen misstap om met youtubers in zee te gaan als commercieel vuurwerk bedrijf. Het is op een vrij makkelijke manier voor vrij weinig geld een hele grotere doelgroep bereiken. Echt, die mensen zijn veel belangrijker dan een paar freaks van VWC, overschat jezelf niet en neem wat lessen marketing

Zelfde verhaal, gaan in zee met stuntende youtubers omdat ze de meeste views trekken, kinderen nemen het over, anti vuurwerk groepen krijgen meer steun, niet verstandig om iemand te sponsoren die ervoor zorgt dat jou verdienmodel eerder de grond in duwt, wel?

Verder zie ik dat de kleuters4live zich in het laatste filmpje keurig aan alle regels houden, ze geven hun fouten toe en laren daarvan, dat zien hun jonge volgers nu ook, mooi toch? Want laten we nu niet doen of we zelf alles helemaal precies volgens de regels deden toen we jong waren. Wat afsteektijden betreft is het inderdaad discutabel maar ook hier weten we het fijne niet van.

Och, doen ze wel vaker, de moraalridder uithangen (zie politie filmpje)
Maakt hun niet onschuldiger.
Het is ook een beetje eng om te zien dat zelfs hun fans die filmpjes niks vinden, omdat ze niet zitten te stunten met vuurwerk of elders, gaan ze klagen in de comments, zo zie je wat voor macht ze hebben.

Dit is gewoon alles behalve een goede zet, en ik snap niet dat importeurs hebben geleerd van het Broekhoff incident

En wat doen ze nu dan precies verkeerd? Volgens mij hebben ze alle reacties in acht genomen toch.

Dat er importeurs zijn die de regels aan hun laars lappen. Hoe komen die jongens aan dit vuurwerk? Niet gekocht. Door deze smoesjes prik je zo door heen. Enzo Knol krijgt een pallet terwijl maximaal 25 kg is toegestaan. Al deze dingen zijn gewoon een slecht voorbeeld. Juist de importeurs moeten zich voorbeeldig gedragen.

Misschien vanwege zijn stunten met het vuurwerk? dat zijn heel jonge kijkers gaan overnemen? wat dan leid tot ongelukken en alleen maar meer brandstof voor de anti vuurwerk groep?

Natuurlijk is het geen misstap om met youtubers in zee te gaan als commercieel vuurwerk bedrijf. Het is op een vrij makkelijke manier voor vrij weinig geld een hele grotere doelgroep bereiken. Echt, die mensen zijn veel belangrijker dan een paar freaks van VWC, overschat jezelf niet en neem wat lessen marketing

Zelfde verhaal, gaan in zee met stuntende youtubers omdat ze de meeste views trekken, kinderen nemen het over, anti vuurwerk groepen krijgen meer steun, niet verstandig om iemand te sponsoren die ervoor zorgt dat jou verdienmodel eerder de grond in duwt, wel?

Och, doen ze wel vaker, de moraalridder uithangen (zie politie filmpje)
Maakt hun niet onschuldiger.
Het is ook een beetje eng om te zien dat zelfs hun fans die filmpjes niks vinden, omdat ze niet zitten te stunten met vuurwerk of elders, gaan ze klagen in de comments, zo zie je wat voor macht ze hebben.

Dit is gewoon alles behalve een goede zet, en ik snap niet dat importeurs hebben geleerd van het Broekhoff incident

Ok, dan vind je dus het halve forum walgelijk aangezien er hier veel in hun jonge jaren vast wel eens vuurwerk niet helemaal volgens de regels hebben afgestoken of wat illegaal vuurwerk hebben afgestoken of niet aan de afsteektijden gehouden. Dat van Enzo was gewoon een beetje dommig onwetend gedrag zonder over de gevolgen na te denken, maakt voor mij iemand niet een walgelijk mens.

Ah, nu stunten Sven en Koen niet, zijn ze een goed voorbeeld voor hun volgers en dan is het nog niet goed. Dan zijn het ineens moraalridders. Mensen, zeker jonge mensen, mogen geen fouten maken en het daarna beter doen?

Als je werkelijk denkt dat door mensen als Sven en Koen de traditie naar de haaien gaat zit je er gewoon helemaal naast. Deze traditie, zoals vele andere, gaat naar de haaien omdat wij als mensheid niets meer van elkaar kunnen hebben en elkaar niets meer gunnen. We kunnen alleen nog maar zeiken op elkaar en zodra we een beetje overlast hebben moet het verboden worden of er komen strengere regels. Festivals, zwarte piet, roken en ook vuurwerk om maar wat te noemen. Ook als vuurwerk alleen tussen de afgesproken tijden werd afgestoken, er geen illegaal vuurwerk meer is en niemand meer stunt komt dat verbod er vroeg of laat. Er blijft namelijk altijd wat te zeiken. Wij hebben het verder zo goed in dit land dat er weinig grote problemen zijn en dus gaan we ons om onzin druk maken.

Ok, dan vind je dus het halve forum walgelijk aangezien er hier veel in hun jonge jaren vast wel eens vuurwerk niet helemaal volgens de regels hebben afgestoken of wat illegaal vuurwerk hebben afgestoken of niet aan de afsteektijden gehouden. Dat van Enzo was gewoon een beetje dommig onwetend gedrag zonder over de gevolgen na te denken, maakt voor mij iemand niet een walgelijk mens.

Ah, nu stunten Sven en Koen niet, zijn ze een goed voorbeeld voor hun volgers en dan is het nog niet goed. Dan zijn het ineens moraalridders. Mensen, zeker jonge mensen, mogen geen fouten maken en het daarna beter doen?

Als je werkelijk denkt dat door mensen als Sven en Koen de traditie naar de haaien gaat zit je er gewoon helemaal naast. Deze traditie, zoals vele andere, gaat naar de haaien omdat wij als mensheid niets meer van elkaar kunnen hebben en elkaar niets meer gunnen. We kunnen alleen nog maar zeiken op elkaar en zodra we een beetje overlast hebben moet het verboden worden of er komen strengere regels. Festivals, zwarte piet, roken en ook vuurwerk om maar wat te noemen. Ook als vuurwerk alleen tussen de afgesproken tijden werd afgestoken, er geen illegaal vuurwerk meer is en niemand meer stunt komt dat verbod er vroeg of laat. Er blijft namelijk altijd wat te zeiken. Wij hebben het verder zo goed in dit land dat er weinig grote problemen zijn en dus gaan we ons om onzin druk maken.

Onthoud wel dat Sven en Koen niet gewoon domme jongens zijn die toevallig met vuurwerk stunten. Vuurwerktotaal wist met wie ze een samenwerking aan gingen, er was namelijk al genoeg bekend over deze lui. Echter ben ik het zeker met je eens dat de traditie vooral om zeep wordt geholpen door onverdraagzaamheid.

Back
Bovenaan