Silver Palm
VWC lid
Als tester een doosje meegenomen en ik moet zeggen dat er een zeer goede knal vanaf kwam. Zeker een aanrader voor volgend jaar. Tevens een mooi lang lont en goed afgewerkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op een schoolplein, vorig jaar ervaarde ik hem stukken harder op dezelfde plek als ik hem vandaag aanstak.Waar heb je ze afgestoken dan? Op een open veld of ergens in een bos verstopt ofzo? Ik vond deze dingen best wel een behoorlijke dreun geven. Gaan goed als je het mij vraagtWel merkte ik een groot verschil of ik ze op een harde ondergrond gooide of op gras ofzo. En door het redelijke gewicht door de huls kun je er ook prima mee gooien.
In wat voor plaats had je hem afgestoken dan? Open wijk, of tussen huizen of gebouwen in?Had er inderdaad ook meer van verwacht kwa drukverplaatsing die ik nauwelijks voelden.
-Knalvuur
Was tie toevallig niet 1 of meerdere jaren oud? Want toen ik ze nieuw had, knalde ze echt loeihard. 1 jaar later wat zachter, en nu bijna 2 jaar later nog wat zachter. Deze dingen zijn zeker niet lang houdbaar.In me eigen straat. Vond het ook raar ..
Was tie toevallig niet 1 of meerdere jaren oud? Want toen ik ze nieuw had, knalde ze echt loeihard. 1 jaar later wat zachter, en nu bijna 2 jaar later nog wat zachter. Deze dingen zijn zeker niet lang houdbaar.
Nou, heb er niet zo veel van deze afgestoken toen ik ze voor het eerst had (2011), denk een stuk of 5 in totaal, jaar daarop (2012) wel veel van afgestoken, maar meeste heb ik in een plek afgestoken waar het echt zwaar echo'ed, dus dat telt niet, maar ik kan je wel zeggen dat de fp3 2012 op diezelfde plek duidelijk harder ging. Maar degene die ik wel op een normale plek heb afgestoken, gingen echt duidelijk een stuk zachter als het jaar daarvoor (2011). Dit jaar had ik er ook 2 gehoord op diezelfde plek waar ze loeihard gingen in 2011, en 1tje daarvan ging even hard als vorig jaar (dus duidelijk minder hard als 2011), maar de 2de knalde zachter dan een thunderking.Ik weet niet hoe oud hij is, misschien was het toen zijn eerste jaar met hard knalwerk. Dan is het gewenning. Had ik met mijn tweede jaar belgisch spul. Vuurwerk gaat namelijk jaren mee.![]()