Rubro Adventures Sick Six

Afgelopen vrijdag 3 stuks verwerkt in de show in roermond, was inderdaad helemaal niet verkeerd voor 20mm tubes

Straatfilmpje van YouTube:

Bron: Stef Willems / YouTube

Wat een gaaf blokje zeg!! In sommige freakacties voor een leuke prijs te krijgen, deze komt bij mij op de lijst!

Op dat filmpje komt hij ook weer heerlijk over inderdaad, mooi om zo duidelijk te zien.

Straatfilmpje van YouTube:

Bron: Stef Willems / YouTube

Wat een gaaf blokje zeg!! In sommige freakacties voor een leuke prijs te krijgen, deze komt bij mij op de lijst!

Kijk leuk om te zien dat mijn materiaal in de smaak valt, haha thx voor het delen .

De straat was tevreden over deze box , dit jaar alweer 1 besteld en twijfel over mijn 2e :rolleyes:

hierbij Trouwens nog wat Foto's

sick six doos 1.jpg

Bijlagen

• Sick six foto bovenkant.jpg
    Sick six foto bovenkant.jpg
    185,5 KB · Weergaven: 0
  • Sick Six box.jpg
    Sick Six box.jpg
    185 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
heb nog een filmpje kunnen vinden van een andere hoek :

begin trouwens te twijfelen om hem dit jaar op deze manier te lonten :

1 , 3 , 5 , 2 , 4 , 6

dan heb je dus eerst 3 effecten in rustig tempo en daarna 3 salvo cakes

wat een cake,s zijn dit geweldig niet normaal voor die prijs toppers volgend jaar zeker meerdere dozen .
grote boeketten goede burst mooi effect :handsup::handsup::handsup:

Ik had hem niet ala fiale gepakt, maar net ervoor. Om te volgen door een Crackling Chry en Event Grande Finale. De EGF kan tegen deze box niet op hoor. Zeker schietvolgorde A-C-E-B-D-F is een aanrader. Eerder alle losse cakes en dan de salvo cakes. Heerlijke power en mooie effecten. Finalewaarde materiaal dit

De Sick Six deze jaarwisseling voor het eerst geschoten. Prima box, mooie effecten, diverse salvo's en dat voor een scherpe prijs. Gaat er komend jaar wat mij betreft sowieso weer komen.

Deze dit jaar ook geschoten, erg goede budget box.
Prijs/kwaliteit is enorm goed. Effecten zijn goed, tempo is lekker en burst is prima.

Deze dit jaar ook voor het eerst, A-C-E-B-D-F geschoten. Wat een lekkere bak voor die prijs zeg. Goede salvo's, mooie effecten en heldere kleuren. toppertj!

Nog steeds prima cakes voor de prijs. Leek wel iets beter als vorig jaar. Rubro verbaasd mij nog steeds met compacte boxen waar heel veel uit komt net zoals de transbomber.

Back
Bovenaan