Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er aangenaam uit. kan je ook bevestigen of het de hl cakes zijn ?
Als ik het goed begrijp is het een gebasseerde heavy legend 25 product, alleen hier betaal je 8,50 voor en moet je er 6 nemen en een losse hl 25 kost 14,50?
Dan is de keus voor mij snel gemaakt
Misschien haal ik hem er wel gewoon bij en dan zien we wel hoe het uitpakt.![]()
Waar ga jij die halen mike?, vuurwerkdumper heeft hem ook zag ik. Ed raket dan? En wat is prijs verschil?Denk dat ik hetzelfde doe, ben allang door me budget heen maar vind 50 euro te goedkoop om te laten staan
Waar ga jij die halen mike?, vuurwerkdumper heeft hem ook zag ik. Ed raket dan? En wat is prijs verschil?
Denk dat ik hetzelfde doe, ben allang door me budget heen maar vind 50 euro te goedkoop om te laten staan
ja,... wat krijg ik nu dan te zien de 31e...
6x de heavy legend 25, of 6x gevarieerde blokjes zoals te zien is in de start post, en tevens een officiele product film van rubro zelf.?
Afgaande op de artikelnummers drie verschillende cakes, ieder dubbel aanwezig in de doos.
Dat zou best een interessant blokje kúnnen worden, met eerst twee keer de HL25, dan twee keer een salvo-versie en dan twee keer alles tegelijk of zo.....
Maar hij zal in ieder geval weer eens niet op het product filmpje lijken als de artikelnummers kloppen. En dat vind ik persoonlijk toch wel weer heel jammer!