Rubro Adventures Sick Six

jaja hij stond er weer bij dit jaar , en dit maal een beetje gekieteld :wink: deze stond op nummer 3 na 2x Crackling Chry 2.0 en daarboven de big momma duidelijk een favoriet dus , ondanks de CT en de sturmblitz en uberblitz

Net als de Sixpack 150 en 216 sh is de rubdo 150sh ook standaard in de collectie. Super prijs kwaliteit verhouding.

Een hele mooie box en ook nog eens gekocht voor een hele leuke prijs via vuurwerk Outlet Groningen. Thanks!��

Vond hem ook erg mooi! Goede kleuren, mooi tempo, grote effecten, heerlijke salvocakes, duurde lang, niets op aan te merken! Echt een geweldige box, volgend jaar weer!

Inderdaad, heel klein boxje maar de uitwerkingen zijn des te groter.
Precieze afmetingen durf ik niet te zeggen, maar is zeker een mooi boxje.

Heb 'm al minstens drie jaar achter elkaar gekocht en bevalt elke keer weer prima!

Elk jaar eigenlijk 3 blokjes van 2 cakes gemaakt. Dus eerst gewone cake met daarna salvo cake.

Hier ook vorige 2 jaren gehad. Afgelopen jaar ook als volgorde cake 1-3-5-2-4-6 gedaan, om het 'wat leuker te maken'. :D

Dat zou zuur zijn zeg. Kan me bij dit boxje geen reden voorstellen waarom ie afgekeurd zou worden.

Te nat in de test wellicht waardoor hij veel in de tubes blijft hangen of niet voldoende stijgt? Zal wel met meer gebeuren dit jaar denk ik.

Back
Bovenaan