Rubro Adventures Sick Six

Ik heb er ook 1 gekocht, maar waar kan ik zien welke effecten de cakes bevatten? Zodat ik ze in de juiste volgorde kan zetten.

Ik heb de Sick 6 op de volgende manier doorgelont:

20141230_004926.jpg

Zoals je ziet niet helemaal volgens schema, maar op deze manier dus 'all at once'! :D

Heb van alle 6 cakes 2 groepjes van 3 gemaakt met de lontjes tegen elkaar en dat verbonden met roze visco.

Ik heb de Sick 6 op de volgende manier doorgelont:

Bekijk bijlage 22169

Zoals je ziet niet helemaal volgens schema, maar op deze manier dus 'all at once'! :D

Heb van alle 6 cakes 2 groepjes van 3 gemaakt met de lontjes tegen elkaar en dat verbonden met roze visco.

Ik zou de reservelont wel aan de zijkant van cakes plakken! Anders heb je de kans dat hij iets sneller gaat dan verwacht :P

Ik heb er ook 1 gekocht, maar waar kan ik zien welke effecten de cakes bevatten? Zodat ik ze in de juiste volgorde kan zetten.

als je goed kijk zie je op het gele stickertje steeds voor nem.168g en a of en andere letter tussen haakjes staan zo weet je dus precies de volgorde:bonk:

Als je de lont wat verder uittrekt door de kaft heen kom je roze visco tegen. Als je ze daarmee aan elkaar verbind is hij naadloos.

Alle hoofd en reservelonten gaan over op roze visco voordat hij de cake in gaat.
Je moet ze natuurlijk niet uit de tubes trekken maar alleen door de kaft heen.

buren hadden deze, ik kan hem me niet meer goed voor de geest halen maar wat ik herinner is dat het goede potjes zijn voor in de vooravond met normale effectgrootte

Dit was echt een toppertje, had zo mijn twijfels. Kwam gewoon exact overeen met het chinafilmpje.

Deze heeft mij positief verrast, lekkere salvos en een heerlijk tempo. Heb hem zelfs om 00.00 gestookt en kwam voornamelijk door eerder genoemde punten prima mee!

Hier ook dik tevreden over. Ik had nog geen ervaring met doorlonten, had gewoon de reservelonten aan de hoofdlonten verbonden met schilderstape en dat iets naar beneden gedrukt, werkte prima.

Back
Bovenaan