Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie net via Royal's youtube kanaal dat deze nu veranderd is, meer tempo !
![]()
Cake D heeft dus de titanium salutes, in de effectomschrijving staat deze op het eind maar in de cake zitten ze op het begin.
Dus Cake D moet je omgekeerd aan het eind doen.
Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar...Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!
Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar...Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!
Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar... Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!
Ik bedoel dus dit...
Ik bedoel dus dit...
Hele gekke ontwikkeling dit haha. Wel erg fijn als het al doorgelont is! Laat ze het daar maar niet zien/horen bij het vrom. Ik moest helaas al mijn zeven doorlont bakken zelf doorlonten, maar dat heeft ook wel wat![]()
voor de mensen die twijfelen of je D cake met salutes of boeketjes begint . kijk even naar de tubes.
de kleinere tubes zijn de salutes , en de grotere de boeketten![]()