Royal's Celebration

jongens licht het aan mij of worden de Royal fabriek filmpjes een fractie langzamer afgespeeld waardoor het lijkt dat het effect net even iets langer blijft hangen.
Je kan het volgens mij goed zien bij de burst en de lichtflits die dat geeft.

Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar... :confused: Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!

Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar... :confused: Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!

Heb deze bak ook thuis, alleen zat bij mij gewoon netjes los van elkaar. zal vast wel tijdens productie beetje teveel lijm op verpakking gezeten hebben en dat daarom vast zat aan elkaar :wink:

Gisteren de RC opgehaald. Ik open de doos en tot mijn grote verbazing zat deze al aan elkaar vast, zeg maar... Iemand dezelfde ervaring? Geen winkels noemen!!

Bij een product ve concurrent importeur wel, kan me de verbazing voorstellen. Bij dit product niet. Kooiconstructie moest ik nog wel verwijderen

Hele gekke ontwikkeling dit haha. Wel erg fijn als het al doorgelont is! Laat ze het daar maar niet zien/horen bij het vrom. Ik moest helaas al mijn zeven doorlont bakken zelf doorlonten, maar dat heeft ook wel wat ;)

voor de mensen die twijfelen of je D cake met salutes of boeketjes begint . kijk even naar de tubes.

de kleinere tubes zijn de salutes , en de grotere de boeketten :) , bij mij begint hij ( bij het main fuse ) ook met salutes :D , maar dat gaat niet gebeuren ^^

succes kruitvrienden :D

Hele gekke ontwikkeling dit haha. Wel erg fijn als het al doorgelont is! Laat ze het daar maar niet zien/horen bij het vrom. Ik moest helaas al mijn zeven doorlont bakken zelf doorlonten, maar dat heeft ook wel wat ;)

Het is er helaas bij mij ook maar 1 maar het scheelt wat tijd.Misschien verander ik dat nog. Moet nog 3 dozen doorlonten. Mooi klusje voor vanavond.:D

voor de mensen die twijfelen of je D cake met salutes of boeketjes begint . kijk even naar de tubes.

de kleinere tubes zijn de salutes , en de grotere de boeketten :)

Kan iemand anders dit bevestigen??
Bij mij zou hij nu ook met de salutes beginnen..
Als de kleine tubes inderdaad de salutes zijn moet ik dus ook met het reserve lont beginnen bij cake D

kijk maar naar filmpjes op demo`s , en tel de salutes en de normale boeketten :) en daarna de tubes die klein zijn en groot zijn in je cake ;) :P

zo ben ik er achter gekomen

groets

:D

Back
Bovenaan