Royal's Celebration

Vanmorgen 1 afgeschoten. Zaten nu wel crossettes in en kan bevestigen dat cake d moet worden omgedraaid. Ook het tempo is beter dan op de demo's. Minder rommelig nu.

Laatst bewerkt:
Het tempo is inderdaad veel beter dan op de demo filmpjes. Zelf had ik de cake met salutes niet omgedraaid, maar wat een spektakel gaf het op dat punt! De salutes waren ook goed hard.

Inderdaad zaten hier de crossettes in die we ook in het allereerst filmpje hebben gezien. Ben er nog niet helemaal over uit of dat positief was. Even het filmpje terugkijken. Doorlonten was goed gelukt, liep een een zeer aangenaam tempo door. Salutes erg hard en een hele fijne bak als totaal plaatje! Topper!

Was echt een toppertje dit! Tempo echt stukken beter als op de filmpjes van de demo's!
hij bleef maar gaan :D echt gaaf!

was de enige in de straat met crossettes hehe :)

cake D heb ik omgedraaid, salutes als laatste, die kwamen goed hard over!

erg mooie bak! :D

had inderdaad ook de crossettes en ik vond dat een aangename verassing
ik heb cake d zo gelaten en vond dat wel heel erg vet als tussendoor iedereen had echt zo iets van wauw wat is dit he

prachtige cake effecten bleven zolang hangen en waren zo groot dat was echt ongekendd
filmpje komt later

toch wel grappig dat de cake die we hadden toch bijna een kopie was van het china filmpje..

Gelijk om 12u afgestoken, en wat een geweld! De cake met salutes had ik gewoon gelaten zoals die was. De salutes waren ook goed afgewerkt, mooi ti boeket en fikse klappen.

Laatst bewerkt:
Filmpje van de Royal's Celebration van Royal O&N 2013-2014

+ http://www.youtube.com/watch?v=j-e0cwLRusw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=j-e0cwLRusw"> http://www.youtube.com/watch?v=j-e0cwLRusw" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Vond het ook een leuke bak, tempo was goed en de tijdsduur was ook goed. Ik denk alleen niet dat ik hem nogmaals zal kopen, voor mij miste het gewoon de "wow" factor.

Ik vond het een lekkere rambak, alleen cake d heb ik wel even omgedraaid wilde toch wel de salutes op het einde hebben :)

Ik vond het een mooie box...
Ik had eerst de Zena Revolution genomen als vervanger voor de GOE.
Maar op het laatste moment heb ik deze laten vervangen voor de Royal's Celebration Box en nog wat andere cakes.. (bedankt Haokan)
Nu ik de filmpjes van de Zena box zie binnenkomen heb ik hier geen spijt van.
Hier mijn filmpje...
Cake D heb ik achterstevoren aangestoken zodat de salutes aan het einde komen dankzij de tip van Gunner1001..

voor de mensen die twijfelen of je D cake met salutes of boeketjes begint . kijk even naar de tubes.

de kleinere tubes zijn de salutes , en de grotere de boeketten :) , bij mij begint hij ( bij het main fuse ) ook met salutes :D , maar dat gaat niet gebeuren ^^

succes kruitvrienden :D

ik heb wel een foto maar helaas begaf mijn camera het na 24:00 tot 2:00.:angry:

heb wel een foto. Hij was te gek en heb genoten.

volgend jaar nieuwe kansen vuurwerk en filmpje.

IMG_0812.jpg

IMG_0813.jpg

IMG_0815.jpg

IMG_0816.jpg

Hele mooie cakebox. Tempo is zeker goed en veel afwisselende effecten. Alleen de effecten waren niet heel groot bij mij, maar dat is een minpuntje:

Ik had hem ook en vond het een mooie bak.
Bij mijn zat er alleen een andere doos om heen zonder opdruk van royal en geen veiligheids kooi.
De salute waren prima.

Ik kreeg deze ook geleverd in een doos zonder duidelijke opdruk dat het om de Royal's Celebration ging. Ook zat d'r geen kooi meer omheen, waarschijnlijk was de buitenste doos en kooi al verwijderd in de winkel. Met het doorlonten de laatste cake omgedraaid zodat de salutes op het eind zouden schieten. Echter tijdens het schieten stopte de box tussen cake 3 en 4, dus moest ik 'm nogmaals aansteken.

Verder wel een mooie box hoor, met een diversiteit aan effecten en een mooi snel tempo, daar hou ik wel van! :D Zie hieronder het filmpje van afgelopen oud en nieuw:

Back
Bovenaan