Royal Thunder Smoke

ook ik heb er 5 pakjes doorheen gehaald.
deze waren trouwens van Cafferata zijn natuurlijk de zelfde..

En ik heb er ook een paar gehad die niet knalden of terug kwamen en op de grond klapten...
als ze dit ook nog even aanpassen zijn het de single shots voor overdag..

Heb zelf 2 pakjes weggestookt en vond het top-dingen. Flinke rookstaart en een harde knal. Geen problemen gehad eigenlijk met niet-afgaande bombettes..

Had hier 6 pakjes van, 2 pakjes afgestoken waarvan er ongeveer 6 weer terug op de grond kwamen en knalden of een meter boven de grond knalden. Levensgevaarlijk en de rest teruggebracht. Het was een leuk idee, maar de kwaliteit laat echt de wensen over.

Ook hier hetzelfde probleem. Het was even schrikken aangezien de bombette bijna op een schuurtje met een plasticdak terecht kwam.

Een stookmaat stak er ééntje af in de straat, die het perfect deed! Zeer voorbeeldig, met een prachtige rookstaart en een prima knal. Meteen daar achteraan stak ik ook een Binkie af, die net zo hard, misschien zelfs wel zachter knalde dan de Thunder Smoke. Het is natuurlijk maar een steekproef van één exemplaar versus één exemplaar, maar het zag er in elk geval zeer goed uit!

Mooie single shots, leuk effect wat nog beter tot z'n recht was gekomen als er wat minder wind had gestaan. Staat voor volgend jaar weer op mijn lijstje!

Wat waren deze dingen goed !! Echt gaaf met dat rook erbij Volgend jaar wel iets meer van halen !!

ik had helaas maar 1 pakje hiervan, maar heb echt genoten hier van , natuurlijk wel jammer van de harde wind maarja.

ik vond de paarse en de rode het beste! en zeker de ti boeket maakt hem helemaal af!

volgend jaar komen er meer in!

--pyro99:bye:

nergens last van gehad. knalde prima in de lucht. komen er zeker weer in volgend jaar. ook een heerlijke knal deze singleshots

Had er 2 pakjes van.
En 3 pakjes van Cafferata.
1 single shot ging niet af, voor de rest prima dingen.
Geen problemen mee gehad.

Aan de klachten te zien, moeten ze het product wel aanpassen.

stuk of 8 pakken gezien en de groene en paarse waren perfect, de rode ging vrijwel altijd te laat af of had een andere kleur tail.
Behalve de problemen vond ik dit verreweg de leukste singleshot van het jaar!

leuke single shots.
alleen er moet wel een verbetering van komen.
het is te gevaarlijk dat de bombette op de grond komt en daarna nog knalt.

Snap alle ophef over dit product niet, heb 8 pakjes opgestookt, maar ik heb geen enkel product gehad dat niet goed ging. Mooie single-shots hoop ze volgend jaar weer in veelvoud te kunnen stoken!

Je kan ze wel afsteken,maar dan wel op een groot open veld.
Gewoon in de woonwijk is niet aan te raden erg onbetrouwbaar.

Snap niet dat zoiets verkocht kan worden...... Echt levensgevaarlijk! Van de timing klopt bij veel shots helemaal niks; ze vallen gewoon naar beneden en knallen dan! Wat denk je in een woonwijk met veel wind?!

Back
Bovenaan