Royal Thunder Smoke

Wat een fijne single shots! Jammer dat ik er maar een paar pakjes van heb.. maarja heb genoeg ander spul en dan blijf je er weer mee zitten. Volgend jaar wat meer van deze in slaan en minder van andere dingen..

Ben blij dat dit toch nog een goede uitwerking heeft, en tot mijn verbazing nog een ti boeket. En dan blijkt de knal ook erg goed te zijn. Toppertje!

We konden het niet laten om deze te proberen, heel leuk ding!! rook ziet er goed uit en er komt een goeie dreun vanaf met ti boeketje! zeker een aanrader!!!

SORRY VOOR M`N TAALGEBRUIK:bonk:

Deze singleshots zien er op dit filmpje erg goed uit ! heb er zelf 4 pakjes van , en zo te zien is het zeker geen miskoop

Wow ik had verwacht dat je de rook bijna niet kon zien, maar die is echt super goed! Ook Titanium boeketje.

Geweldig product, super blij dat ik hier twee paketten van heb gekocht.

Dat ziet er wel heel erg geweldig uit.
Ben blij dat ik de gok genomen heb om er 16 pakjes van te bestellen.

Die rook had ik eerlijk gezegd niet veel beter verwacht ofzo, gewoon goed!
Maar dat Titanium boeket vind ik wel echt geweldig

Geweldig! Ben blij dat ik genoeg pakjes besteld heb. Ondanks de hogere prijs voor een singleshot vind ik het toch wel waard. De gekleurde rook is echt uniek, maar de knal zeker niet minder dan een goede andere uit zijn soort.

Wat een geweldige single shot is dit! De rookstaart is zeker geslaagd en ook over de burstknal heb ik niets te klagen :) Heb spijt dat ik maar 5 pakjes heb gekocht..

Yes, de eerste goede ervaringen zijn er al. Morgenavond de mijne ophalen. Zondag lekker m'n 30 shots 10 salvo's van 3 stuks w-shape cake bouwen!

Ziet er goed uit. Durfde in 1e instantie niet meer dan 1 pak te bestellen.
Wie weet volgend jaar iets om in een project te verwerken.

Lekkere singleshot, vind de rook in tegenstelling tot de rest hier wat tegenvallen.
Maar de rook in combinatie met dat titanium boeket maakt het toch wel een erg lekkere single-shot!

Deze singleshot een uurtje geleden afgestoken en zoals ik al eerder zei vind ik het echt goede singleshots met een mooie rooktail + knal

mooi hoor beter dan verwacht, waren helaas al uitverkocht bij mijn dealer. Gelukkig wel 2 pakjes besteld :D

Al vroeg 6 pakjes besteld en allemaal binnen. Zie alleen dat de paarse variant in trek is :p. Heb maar 1 pakje waar 2 paars, 2 rood en 2 groen in zitten. De rest heeft 3 of meer paarse varianten waarvan 1 met 5 paarse shots. Dus ik hoop dat paars de beste is :).

Back
Bovenaan