Royal Thunder Smoke

Haha dit is echt helemaal geweldig! Nog mooier dan ik had durven hopen! Nu nog een mooi prijsje en inslaan die hap! Paar kleuren tegelijk... hmm!

Mooi, de film is er! Wat een heerlijke single shot is dit zeg! En dus voor een royal-prijs, dus lekker betaalbaar! Ik zeg inslaan aan het einde van het jaar! :p

Erg leuk om overdag mee te spelen! :wink:

whohoow.. zeer goed uitgewerkt!
Lekker dikke rook die goed blijft hangen.. dus met veel wind durf ik deze ook nog wel aan..
Dan vind ik de kleur paars erg netjes en lekker donker zodat het goed opvalt..
De knal klinkt ook heeeel goed.. maar het is en blijft in china.
Maar als de versie in NL de helft minder is is het nog steeds een toppertje!
Petje af Royal en de Chineze voor de strakke uitwerking van dit product.
Als werkelijk alle producte zo goed zijn uitgewerkt (ook in NL) dan zijn jullie idd De Betere!

Sjowhé, dat ziet er inderdaad goed uit :shocked:.
Ik vraag me alleen ten zeerste af of de daadwerkelijk te verkopen producten een dergelijke uitwerking krijgen. Een singleshot die gewoon verticaal ontstoken wordt maar wel zo hard is dat er een (auto?)alarm door afgaat zou voor mij de eerste keer zijn. Die tail is overigens ook bijzonder dik...gaat het lukken om dergelijke kwaliteit ook in een 'niet-sample exemplaar' te krijgen?? Ik heb er zoals eerder aangegeven grote twijfels bij.
Mannen van RF, vergeef me mijn scepsis, maar we zijn in het verleden wel vaker met mooie chinese productfilmpjes de boot in gegaan.
Maar goed, we gaan het weer eens afwachten, mijn interesse is in ieder geval gewekt :).

Laatst bewerkt:
dit lijkt wel een 2 inch met die klap lijkt mij inderdaad ook sterk dat dit produkt precies zo op de nederlandse markt komt maar zeer netjes en orgineel!

Heerlijk vernieuwend en origineel! Complimenten aan de bedenkers/ontwikkelaars. Dit is nu echt zo'n product dat iedere liefhebber gewoon wil hebben met oudjaar.

Cameo

Zeer leuk product inderdaad. Als ze een beetje te betalen zijn kan je hier een erg leuk showtje mee bedenken voor overdags (:idea:is al aan t bedenken wat voor showtje)

Wow dit is echt iets voor mijn 10 uur project. Samen met de screaming salute en wat matten zie ik dit al helemaal voor me:cool:.

Op basis van alles wat er nu beschikbaar is, een top product :). Zie dat mijn dealer deze dit jaar ook in huis heeft dus er zullen zeker wel een paar pakjes komen.

zoo.. ik zie nu het filmpje pas.
wat een gaaf ding, deze moet in de collectie komen, erg veel belovend dus.
ik kan niet wachten tot er meer films beschikbaar komen.
jammer dat het voor nu alleen bij een singe shot blijft.
een cake als deze, met 36 schots in verschillende kleuren zou zo gaaf zijn.
de hele buurt zou staan kijken.

@ RF Jeroen. Het afgestoken artikel op het filmpje...is dat nu werkelijk de singleshot zoals we die over een paar maanden hier kunnen verwachten? Hij lijkt mij, zelfs na 50 keer gekeken te hebben, van een zwaarder kaliber te zijn. Feel free to correct me if i'm wrong :wink:.

Geweldig, er is zoveel nieuws soms zie je niet alles. Gelukkig ben ik op goedkopervuurwerk gegaan en zag ik deze shocks. Pfff kan ik weer mijn lijst veranderen !

zoo.. ik zie nu het filmpje pas.
wat een gaaf ding, deze moet in de collectie komen, erg veel belovend dus.
ik kan niet wachten tot er meer films beschikbaar komen.
jammer dat het voor nu alleen bij een singe shot blijft.
een cake als deze, met 36 schots in verschillende kleuren zou zo gaaf zijn.
de hele buurt zou staan kijken.

Als je creatief bent is dit ook heel makkelijk te realiseren hoor!

Geen antwoord betrkend vaak een nee!
Ik zech dat ut pro is..
Beetje erg dikke tail en knal voor een consu shotje niet...?

Back
Bovenaan