Royal Thunder Smoke

dozen hoop ik, met 2 pakjes ist n klein projectje!

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Firewors

hoeveel zitten er in een doos? als het er niet te veel zijn komt er zeker een karton in huis hier :D
projecten hiermee zie ik al helemaal voor me.

Dit is wel een heel erg gave ontwikkeling zeg!
Super vet dat dit voortaan kan..

Heel erg benieuwd naar de prijs.. want de uitwerking geloof ik eigenlijk wel dat dat goed gaat komen :)

Complimenten aan Royal voor dit innovatieve product!
Ben zelf een groot liefhebber van daylight-producten en deze staan hoog aangeschreven op m'n whislist :)

op zich best apart om te lezen dat er nu ook daylicht producten op de markt komen .
want een jaar geleden mocht dat nog niet .
dan is er behoorlijk wat verandert in de wet lijkt mij :)

erg tof en innovatief product hoor.
Ga zeker een paar pakjes aanschaffen voor een leuk mascleta/daylight projectje.
Komt er toevallig ook nog een 3 traps fluit singleshot met 3 verschillende kleuren rook...:p

top zeg! Ik heb het filmpje al mogen zien en dit is echt een prachtig product! Heerlijk label ook nog eens!

Dat ziet er gelikt uit mooie labels hoor! Hopen op nog veel moois wat Royal gaat brengen en ik denk dat het seizoen heel mooi gaat worden en wacht met smart al op de demo van Royal om al het moois te zien.

Lieve lezers, Geachte Detaillist, Beste Freak

Zoals velen het nieuwe artikel THE THUNDER SMOKE al hebben gezien in de verpakking en de 3D afbeelding.

Dan hier de film van een paarse variant.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

U wordt allen bedankt voor de belangstelling.

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Wow Jeroen! Hij is, hij is: NOG BETER DAN GEDACHT :D
Wat een geweldig product zetten jullie hier op de markt! Petje af!

Lekker dikke rook tail, hoop dat de "verkoop versie" hetzelfde is als deze sample maar dit ziet er goed uit hoor! Ik voel hierbij wel een projectje aankomen:wink:

WOW dit is echt geweldig. Deze moet ik echt hebben :D
En dan paar tegelijk afsteken. :droolthum
Vervolgens een paar in W-shape. :droolthum :droolthum
Ten slotte nog in allerlei kleuren in een in W-shape :droolthum :droolthum :droolthum

Wat een gaaf product. Een super nette uitwerking. De kleur is ook lekker diep en goed zichtbaar.
Ik had voorgenomen om dit jaar minder vuurwerk voor overdag te doen, maar na dit te hebben gezien ga ik toch weer overstag :D

Back
Bovenaan