Royal Thunder Smoke

Ik had pakjes uit 2012 en sommige voetjes zaten wat los. Had 1 groene die uit de onderkant schoot en op de grond knalde. Verder genoten van deze dingen!

Wij hadden opvallend vaak te maken met het ontbreken van een lont (zelfs geen gaatje waar de lont in hoorde).

Had nog 2 pakjes van vorig jaar, 1 pakje bewaard en de ander in een mini stepprojectje geplaatst, ze deden het allemaal goed. Dit jaar wat meer pakjes kopen om een groter stepperbeeld te maken!

Had hier 10 pakjes van, bij het eerste pakje zijn er maar 3 goed gegaan zoals het hoord.
2 zijn er op de grond geknald en heeft helemaal niet geknald.
Ben toen maar gestopt met het stoken van deze single shot.
Heel erg jammer, want het kan een regelrechte topper zijn.

Echt bijzondere singleshots, had nog nooit eerder zoiets gezien en had er alleen van gehoord maar afgelopen jaar ook echt gezien. Hele goede rooktail en daarna een goede ti-salute! Hebben er een of twee gehad die te laat knalde en de ander te vroeg. Ook een die in de tube ontplofte. Maar voor de rest als ze het deden waren ze echt top!

Erg mooie singleshots maar je brengt de spanning wel in de straat :P Een groot aantal kwam weer naar beneden en knalden pas op de straat of helemaal niet!

Heb de rest in een weiland schuin van me weg geschoten, een kameraad van me had ze van een andere verkoper en had precies hetzelfde probleem.
Ik hoop dat ze deze singleshots volgend jaar gaan verbeteren anders komen ze bij mij niet meer in de collectie!

Kwam er thuis achter dat ik een batch van 2012 had meegekregen. Heb er 2 van geprobeerd en gingen leuk de lucht in, maar klapten in de tuin van de buurman. Heb ze ook maar niet meer afgestoken.:mad:

31 december maar op een open veld aansteken.

Iemand nog een batch van 2013 gehad? en was deze wel goed.

Kwam er thuis achter dat ik een batch van 2012 had meegekregen. Heb er 2 van geprobeerd en gingen leuk de lucht in, maar klapten in de tuin van de buurman. Heb ze ook maar niet meer afgestoken.:mad:

31 december maar op een open veld aansteken.

Iemand nog een batch van 2013 gehad? en was deze wel goed.

Ik weet niet welke batch het was, maar had 5 pakken en ze zijn allemaal goed gegaan.

Heb 10 pakken de lucht in gejaagd en slechts 1 misser die niet knalde.
De rest was allemaal prima in oorde en echte aanraders te noemen!

Ik hoopte eigenlijk dat ze dit jaar goedkoper zouden worden omdat het natuurlijk vanaf 18:00 stoken is.. Maar nee... Nogsteeds 5 euro bij mij :(

Ik hoopte eigenlijk dat ze dit jaar goedkoper zouden worden omdat het natuurlijk vanaf 18:00 stoken is.. Maar nee... Nogsteeds 5 euro bij mij :(

's avonds is ie ook mooi met een ti-salute. EN misschien dat ze er van uit gaan dat mensen overdag gewoon vuurwerk blijven afsteken, ondanks dat het niet mag.

Leuke dingen voor overdag maar met de huidige tijden heb je aan de rook iig niks.
Bovendien had ik hier t eerste jaar ook een paar weigeraars tussen zitten.
Daarna niet meer aangeraakt.

Leuke dingen voor overdag maar met de huidige tijden heb je aan de rook iig niks.
Bovendien had ik hier t eerste jaar ook een paar weigeraars tussen zitten.
Daarna niet meer aangeraakt.

Idd, dit zal niks meer worden gok ik zo.

Ook ik had een aantal gevaarlijke het jaar erna tussen zitten waarbij ze op de grond knalde ipv in de lucht, daarnaast ook jammer dat het nou net waaide deze 2 jaren, dus aan de rook/kleur ook niet heel veel gehad.

Back
Bovenaan