Royal Thunder Smoke

En ruim de bende op zodat kinderen ze niet vinden. Als dit in je handen knalt ben je niet blij.

Beter nog: Deze dingen niet afsteken!

Ik heb ze ook gehad en in een waaier project verwerkt.
helaas pindakaas voor mij en omstanders, dat werd vluchten en dekken!

Erg vreemd dat deze (overigens leuke daylight single shots) niet afgekeurd worden.

Ik heb ze ook gehad en in een waaier project verwerkt.
helaas pindakaas voor mij en omstanders, dat werd vluchten en dekken!

Erg vreemd dat deze (overigens leuke daylight single shots) niet afgekeurd worden.

Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Heb er vorig jaar meerdere gehad die naar beneden kwamen. Steek ze af op een boerderij dus veel gevaar heb ik niet maar toch. Heb 4 pakjes besteld dit jaar bij Kuiper.

Zou het kunnen dat omdat het rest voorraad betreft, dat ze niet getest worden ofzo?

Gevaarlijk stukje vuurwerk dit zoals bekend, sommigen kwamen eerst terug op de grond om vervolgens keihard te klappen, sommigen knalden ook niet. Gelukkig deden de meeste het wel goed:

:D

Ook deze veelvuldig weegestookt en eigenlijk deden ze t altijd prima, mooie rookpluim en een lekkere knal. Prima single shots...

Beste single shots die ik ooit heb gehad. Effect ongeëvenaard, wel inderdaad er rekening mee houden dat sommige laat knallen.

Ze waren identiek, jullie hebben beide gelijk hoor. Cafferata en Royal staan beide op de verpakking. :p

Ik mis ze wel hoor, ondanks dat ze niet heel betrouwbaar waren. Unieke singleshots met een goed harde Ti-Salute.

Ze waren identiek, jullie hebben beide gelijk hoor. Cafferata en Royal staan beide op de verpakking. :p

Ik mis ze wel hoor, ondanks dat ze niet heel betrouwbaar waren. Unieke singleshots met een goed harde Ti-Salute.

Niet heel betrouwbaar is een understatement...
Waren echt tof met goede dikke rookpluim maar echt te link

Inderdaad ja, bij mij knalden ze vaker op ooghoogte of daaronder, dan dat ze op fatsoenlijke hoogte in de lucht knalden. Maar toch was het een heel mooi product :D

Back
Bovenaan