Royal Fireworks Demonstratie 2012

Team Royal Fireworks bedankt voor de gastvrijheid! Roald het was gezellig om naast je te staan,:) Iedereen die ik heb gesproken,het was gezellig. Kwintos,het was leuk je eindelijk is te ontmoeten,:)

Heb weer een aantal goede en mooie producten gezien,super al die kleurtjes. En Garden of Eden,is een beest!

Het was gister een erg leuke en mooie demo! Alleen ik heb niet alle productnamen onthouden bij mijn filmpjes dus heeft iemand nog een schietlijst liggen van gister die hem hier even wilt posten? Ik zou je zeer dankbaar zijn:)

Finale:

(Het beste te bekijken in HD)
De laatste minuut van de finale staat er niet op:angry: waarschijnlijk kreeg mijn camera oorpijn waardoor hij maar stopte met opnemen.

Team ook bedankt voor de demo finale was gruwelijk geweldig, nog even wachten voor de rest, zaten wel wat mooie potten bij,locatie was minder beter op grote veld waar weinig huisen staan,jammer dat het niet goed was aangegeven waar het schietveld was alle freaks reden verkeerd dus volgende keer goed aangeven ,was in lopik goed aangegeven, verder was het goed tot de volgende jaar.

Wat vond Royal Fireworks eigenlijk van hun producten op de demo?
Ik zie zo op film dat er mooie en ook minder mooie producten zijn geschoten.
Is jullie slagzin 'Niet de enige, wel de betere' nog representatief en denken jullie ons weg te kunnen blazen met de nog 25 gram per tube cakes (die blijkbaar niet zijn geschoten) of balen jullie ook van sommige producten en gaan jullie misschien in de toekomst iets anders om met slagzinnen? :wink: :D

Iedereen van het team Royal fireworks bedankt voor de gezellige en zeer gastvrije avond.
De demo was top om over de finale maar niet te spreken. Wat was die gruwelijk vet. Echt top. Alleen de locatie was niet echt super een bewoonster van een woning waar wij voor stonden ging helemaal door het lint wat te begrijpen is als er ineens 25 man in je voortuin staan . Maar verder geweldige avond gehad. Nogmaals bedankt.

Het was gister een erg leuke en mooie demo! Alleen ik heb niet alle productnamen onthouden bij mijn filmpjes dus heeft iemand nog een schietlijst liggen van gister die hem hier even wilt posten? Ik zou je zeer dankbaar zijn:)

1. Shaking times
2. Vast fortune
3. Good wishes
4. Perfect harmony
5. Big rose
6. Royal Bonsai
7. Fire emblem
8. House of lightning
9. Bursting wheels
10. Colorful palm tree
11. Crackling chemicals
12. Exploding box
13. Beautiful leaves
14. Silver willow
15. Freezing steel
16. Passion flower
17. Screaming salute
18. Fireworks For All
19. Solid stone
20. Swirling daisy
21. Vuurwerk met een kroon
22. Gate of heaven 1
23. Kinetica
24. Gate of heaven 2
25. Mistery scent
26. Timeless
27. Gate of heaven 3
28. Magicians
29. Modern age
30. Thunder flower
31. Paradise of beauty
32. Sun of planets
33. Garden of eden

Dat was hem :)

//Edit: net te laat haha. Nou ja, je hebt in ieder geval de lijst ;)

Ook ik heb genoten van de demo. Erg mooie, kleurrijke producten gezien en weer een aantal mensen ontmoet die ik nog niet eerder had gezien.

Bedankt Royal voor de mooie show en de gastvrijheid, en de bezoekers bedankt voor de gezelligheid.

Prachtige demo gisteren mogen zien. Met een spectaculaire finale! bedankt!

hier de video van finale:

Ik ben samen met Jawe naar het Oosten des lands gereden.
Phoei he wat een eind rijden, is was op de heenweg al redelijk gaar en ik was al in de Red Bull en de Cortison modus.

Demo was geweldig, op zich een aparte locatie, maar het was allemaal goed te zien.
De oude producten waren weer ernstig mooi, daar wordt ik gewoon blij van.

Over de nieuwe producten daar heb ik toch een paar zeur puntjes over.
De burst was bij veel nieuwe cakes te hard.
Het siereffect wordt alle kanten opgeblazen en de effecten zijn dan niet mooi meer.
Het wordt een beetje rommelig allemaal zo.

Bepaalde effecten kwamen veel voor in de nieuwe cakes.

Verder vind ik wel dat er veel mooie bijzondere kleuren in de nieuwe cakes zitten.
Lemon, oranje, bijvoorbeeld en ook mixed peony's met twee verschillende kleuren.

Finale was gewoon mega gaaf, knallen met die ballen en die opgevoerde screaming thunders waren geweldig.
Ik heb nog 1 vraagje, ik zag in de finale een cake met alleen paarse/blauwe effecten.
Weet iemand welke cake dat was/is?

Een super demo en dat de vuurwerk liefhebbers na de show bij Maret/Royal ook welkom waren vind ik erg positief.

O ja ik wil de gene die mij de schietlijst heeft gegeven nog bedanken.
Super! dank je wel nogmaals!
Als het mag, gooi ik hem wel onder de scanner.

Gisteren erg genoten van de finalshow van Royal Fireworks, complimenten daarvoor! Hieronder een aantal foto's:

13544576.769c8108.560.jpg

13544578.5e685c22.560.jpg

13544582.7ac77197.560.jpg

13544585.df994cfc.560.jpg

13544589.cd44b5b5.560.jpg

13544593.6bc85540.560.jpg

13544596.343697a4.560.jpg

13544598.2317459e.560.jpg

Wat was dit een geweldige finale Ik heb hier echt van genoten Wat een geweld

Verder waren er mooie nieuwe producten te zien!!

Royal firework bedankt allemaal Voor de knallende finale

Zeer dikke en lange finale, zeker staan geniet hier.
Mijn complimenten aan Royal.
Bedankt ook voor de gastvrijheid dat iedereen welkom was.

Back
Bovenaan