Royal Fireworks Demonstratie 2012

ik moet nog even kijken of ik de auto die dag kan lenen, dus ik beloof nog niet maar wie weet ben ik er bij :) laten we het hopen haha!

Klinkt goed, deze ga ik misschien wel bezoeken vanuit Amersfoort. Ik weet nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga heb ik 2 plaatsen over.

gaan er nog mensen uit noord holland die samen willen rijden. tis een best ritje namelijk. hoe meer zielen hoe meer vreugd....

grtzz

Ik ga wel heen maar kan helaas niet met iemand mee vanwege andere verplichtingen voor de demonstratie.

Graag ben ik aanwezig bij deze demo, dus ga ik mijn best doen om alles zo te plannen dat ik erbij kan zijn

deze kunnen we niet laten schieten :O
word wel een stukje rijden haha

om presies te zijn 186.3 km heen :P

Laatst bewerkt:
nog steeds niemand zin om mee te gaan vanuit noord holland, om de kosten te delen :D

grtzz koen

Zojuist opgegeven. Ik heb (vanuit Amersfoort) nog 2 plekken over, dus als iemand mee wil rijden, stuur even een PM.

Hoop dat we een mooie demo krijgen met vele nieuwe en verrassende producten maar dat zit wel ok als ik dat allemaal zo zie. En goed weer lijkt me ook belangrijk.

Zoals het er nu naar uitziet ben ik er ook bij. Ik had al een mailtje gestuurd maar als ik de startpost lees was dit overbodig. Ik verwacht een hoop moois, hopelijk kunnen jullie dit waarmaken. Alvast bedankt voor de gastvrijheid!

Ik kan er gelukkig ook bij zijn! Heb er erg zin in om weer is wat vuurwerk te kunnen filmen/fotograferen.

Back
Bovenaan