Royal Fireworks Demonstratie 2012

Dat worden weer een hoop dezelfde films haha :p Heb er erge zin in, nog een dikke week en dan is het zover :)

Ik wil het toch nog even gezegd hebben, mensen die noordelijk wonen of in Overijssel en geen vervoer hebben, laat het me weten ik heb nog plek zat.

Goedenavond,

86% is klaar, morgen krijgen we hulp en overmorgen is het gehele team aanwezig.

Wij hebben er zin in, we hopen jullie ook.

Tot zaterdag!

1930 voor winkeliers INDUSTRIESTRAAT 12 LOSSER
2100 FREAKS de BLEEK Gilderhauserstraat / weg LOSSER (weet t ff niet)
2200 Schieten
Na demo Freaks meeting bij INDUSTRIESTRAAT 12 LOSSER

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ook hier nog maar even, voor als iemand het gemist heeft:

Nog mensen uit de omgeving Vlaardingen (Rotterdam) welke willen gaan maar geen vervoer hebben? Laat het even weten via PM wellicht dat ik ook ga!

Jammer dat het zover hier vandaan is maar wacht met smart op de filmpjes en reactie,s van jullie. En het belangerijkste de prijzen. Hoop dat Royal met hun nieuwe producten tegen prijsvechters van dit jaar Rubro en zena/vuurwerk totaal. Op kan :)

Zooooooooooo, dit was een heerlijke demo! ben hierdoor wel uit mijn winterslaap ontwaakt.

Mooie producten. De Garden of Eden mag zeker niet ontbreken in mijn collectie dit jaar! topper!
De finale was superziek. Bijna 30 (correctie: 15, het leek 30..) minuten nonstop pompen! Daar kunnen anderen nog wat van leren, haha. Ik kan niet wachten op de filmpjes om het nog een keer te beleven.

Het enig minpuntje was de toch wel matige Ti boekketjes maar dat mag de pret niet drukken.

Royal, bedankt voor deze overweldigende demo!

Laatst bewerkt:
Zo eindelijk thuis en het was zeker de moeite waard om naar Losser te komen. Mooie demo met een heerlijke finale. Foto's en filmpjes volgen snel!

Was helaas niet zelf op de demo. Kan daar dus ook geen mening over geven. Wat ik tot nu toe op filmpjes gezien hebt steld me een beetje teleur. Had naast Rubro toch grote verwachtingen van Royal. Zie dat de 25 gram cakes nog niet geschoten zijn. Heb daar nog een beetje goede hoop op. Gelukkig hebben we nog wel de 'oude'cakes. Daar zitten genoeg (blijvende) toppers tussen.

Was een leuke demo niet alle producten waren zoals verwacht en de locatie was ook niet fantastisch maar zeker mooi:) Nog bedankt Richard voor het rijden.
Hier ook nog maar een fotootje plaatsten dan maar:)
Demo ryal 29-09-12 foto's 550D 088.jpg

Back
Bovenaan