Rowy Fireworks Almere

ik zit een beetje me lijstje te maken enzo en nou zag ik bij winkelwagen onderaan me lijstje staan kortingscode, ik neem aan dat je dat korting krijgt met een code (best logisch:p) maar hoe krijg je zo'n code?

groetjes

Deze module zit in onze webshop al ingebouwd, maar wij werken hier nog niet mee, of wellicht als er een actie gaat komen, dan zou je evt. als je een kortingscode van ons krijgt deze kunnen gebruiken.

Groetjes Rob

Via de mail vernomen:

Gratis Vuurwerk Actie Flowerbeds

Hallo Allemaal,

Wij hebben toch besloten dat de grote cakeboxen / flowerbeds gewoon mee tellen met het gratis vuurwerk actie.

Voor diegene die al een bestelling geplaatst hebben, worden de gratis produkten erbij toegevoegd bij het ophalen van de bestelling.

Onze excuses voor dit ongemak en voor degene die al een bestelling geplaatst hebben.

Vriendelijke Groet,

Rowy Vuurwerk B.V.

Rob, heb jij enig idee op welk tijdstip jullie demo begint, dit zou ik graag willen weten omdat ik die dag moet werken en dus enkele uren verlof moet gaan aanvragen.

Rowy folder 2012 - 2013

Rowy folder 2012 - 2013

Ik heb de folder digitaal mogen inzien....en ik mag jullie ervan mee laten genieten hier! :)

Pagina 1:
rowy_2012-2013_-_pag.1.jpg

Pagina 2:
rowy_2012-2013_-_pag.2.jpg

Pagina 3:
rowy_2012-2013_-_pag.3.jpg

Pagina 4:
rowy_2012-2013_-_pag.4.jpg

Pagina 5:
rowy_2012-2013_-_pag.5.jpg

Heerlijk om alweer een folder te mogen aanschouwen en met een hele mooie collectie zo te zien, wel mis ik de Rubro artikelen die wel op de webshop staan ?

@ Staan er inmiddels bij :)

Klopt Arjan, helaas geen ruimte meer, maar voor meer mooi spul, hou de website in de gaten.
Er kan nog meer opkomen. wij gaan even kijken of er nog wat leuks bij kan van een andere importeur :)

Heerlijk om alweer een folder te mogen aanschouwen en met een hele mooie collectie zo te zien, wel mis ik de Rubro artikelen die wel op de webshop staan ?

@ Staan er inmiddels bij :)

Klopt Arjan, helaas geen ruimte meer, maar voor meer mooi spul, hou de website in de gaten.
Er kan nog meer opkomen. wij gaan even kijken of er nog wat leuks bij kan van een andere importeur :)

Haha, vindt je het nog niet genoeg wat betreft het aanbod :), maar goed nieuws en ik zal de site goed in de gaten houden.... je kunt zeker niet een tipje van de sluier oplichten welke importeur jullie in gedachten hebben ?

Back
Bovenaan