Rowy Fireworks Almere

Rowy_Exotic-cakes.jpg

Dit zijn ze dan, ons 19sh assortiment. De echte foto's komen morgen of overmorgen samen met de effecten.
Maar voor nu even een glim van hoe dit uit ziet.
De verkooop prijs zal idd rond de 70 euro komen, en worden niet met andere acties meegenomen.

Groetjes Rob

Donders ziet er goed uit en ben wel benieuwd naar de effecten met de burst. Dit is natuurlijk een superprijs voor dit assortiment en dan even met een kritisch oog... Omdat die zo goedkoop is hoop ik niet op een tegenvaller. Ben benieuwd naar foto s en films. Mooi label trouwens.

Dat maakt me helemaal nieuwsgierig hoe harder de burst en hoe mooier en voller de boeketten!! Daar hou ik van en ben toch wel zeer benieuwd.

Zo de site wordt beetje bij beetje weer aangepast. Leuk om te zien dat rowy dit jaar een eigen assortiment heeft, komt zeker om lijstje :). Kan niet wachten totdat de winkel open gaat. Rowy vuurwerk is voor mij de vuurwerk winkel van almere. Met groot assortiment, klantvriendelijk, leuke kortingen, en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Hieronder nieuwsbrief van oktober.

Hallo Allemaal,

Het is bijna weer zover het vuurwerk seizoen voor 2012-2013.

Onze Vuurwerk Demo staat dit jaar gepland op Zaterdag 8 December !!!

Wij zijn al druk bezig met het samenstellen van onze vuurwerk collectie voor dit jaar.

Wij hebben voor dit jaar onze collectie bijna rond. Onze collectie van 2012-2013 zullen bestaan uit Vuurwerk Visie, Original/Zena, Royal Fireworks en Rubro Vuurwerk. De winkel/showroom zal naar verwachting vanaf 1 Dec 2012 open zijn en de webshop begin November. Hou de website in de gaten !!!

Graag tot ziens op 28, 29 of 31 december!

LET OP !!! op Zondag 30 December zal er geen vuurwerk uitgeleverd worden, u kunt deze dag uiteraard wel bestellen.

Team Rowy Vuurwerk

Rowy Vuurwerk B.V.
Neonweg 186
1362 AE ALMERE
036-5360848

Als ze in China doen wat wij gevraagd hebben, dan moet het beter of net zo goed zijn als het buurt assortiment :P
Zodra dit assortiment bij ons binnen is, dan komen de films gelijk met alle info.

Back
Bovenaan