Rowy Fireworks Almere

Haha, vindt je het nog niet genoeg wat betreft het aanbod :), maar goed nieuws en ik zal de site goed in de gaten houden.... je kunt zeker niet een tipje van de sluier oplichten welke importeur jullie in gedachten hebben ?

Is hier toevallig al meer over bekend?... Ik wil binnenkort een bestelling plaatsen, maar je zal altijd zien dat er dan een dag later nog wat interresants bij komt :D.

Tsja, wat is er nog meer interessant, ik ben er zelf ook nog niet uit, we hebben al zoveel goed spul :D ideeen ??

Is hier toevallig al meer over bekend?... Ik wil binnenkort een bestelling plaatsen, maar je zal altijd zien dat er dan een dag later nog wat interresants bij komt :D.

Ik dacht dat jullie zelf al iets in gedachten hadden. In dit geval ga ik na het weekend wel ff een bestelling plaatsen denk ik.

Echt een los product mis ik niet (m’n Rubro / Royal / Broekhoff komt al elders vandaan, sorry :shy:). Als ik kijk naar wat ik in Almere (of bij jullie in de shop) en de rest van Flevoland nog mis:
- Katan (vind ik hele interessante nieuwe producten hebben)
- Broekhoff => Vittali / Magnum series (voor de juiste prijzen althans)
- Cafferata => Met name Showtime /Crystal
- Breeschoten => Dragon Line (Switch, Revenge, Express, Patrol, Brainiac, Crash)

Ik snap dat je nu niet meer een hele lijn aan het assortiment gaat toevoegen, maar wie weet voor volgend jaar.

Hier is de lijst :) Er kan evt. nog wat veranderd gaan worden, maar de kans is vrij klein.
Helaas zijn niet alle produkten die wij graag wilden demonstreren bij ons op tijd leverbaar :(
Wij gaan dit jaar de produkten per stuk schieten, zodat jullie een eerlijk beeld krijgen.

FINALE is nog een verassing :D

Groetjes Rob

Bekijk bijlage Schietlijst2012_Rowy_Final.pdf

Ziet er veel belovend uit Rob met een paar produkten die ik zeer zeker live wilde zien, en ik ben benieuwd wat voor finale er uit de hoed wordt getoverd.

t is hier om de hoek, maar was ff vergeten dat we naar de kerstmarkt van Brussel gaan op zaterdag. Zal proberen nog op tijd terug te zijn anders zie ik de filmpjes wel.

Ik ben er zeker bij! Da's een heel indrukwekkende schietlijst. Top dat je gaat beginnen met de Midnight Mania. Deze pot is gelijk aan de Extreme Salute 2.0 D pot en één van mijn favorieten.

Zo, net even een bestelling geplaatst. Ik moest toch echt even wat Hoogmoedjes veilig stellen!Verder nog wat andere leuke opruimingsartikelen gescoord en wat Vuurwerktotaal en Zena spul.

De schietlijst van de demo ziet er ook goed uit. Ik zal er dan ook zeker zijn.

Back
Bovenaan