Rowy Fireworks Almere

Hoop ik ook anders heb ik een dagje vrij (is ook geen straf hoor). Het duurt nog paar daagies dus in die tijd kan mooi de wind ergens anders naar toe verkrassen van mijn part haha :).

Begrijpelijk als je het weer van gisteren in ogenschouw neemt. Als ik nu echter naar buiten kijk in Almere is het helder met een klein briesje... Weersvoorspellingen, wat heb je eraan? Iig, tot volgende week

groet,
Tomaat

Yep, Achteraf had het makkelijk gekund.
Daarom een demo nooit zo lang ven tevoren cancellen zou'k zeggen. Je weet nu ook nog niet hoe het op de 16de is.

Zoals je misschien ook weet, hebben wij dat jammer genoeg zelf ook niet compleet in de hand...De provincie heeft dit besluit de avond ervoor al genomen om veiligheidstechnische redenen. En die vinden wij natuurlijk net zo belangrijk!

We gaan gewoon voor een top herkansing aankomende vrijdag.

Dus iedereen gewoon blijven duimen hè!

Zo ik was de 30e savonds gezellig naar Rowy vuurwerk afgereisd, daar eenmaal aangekomen hoopte ik dat het de gezellige winkel op het terrein was, en dat was zo :D wat hebben jullie een schitterende winkel zeg!!! Me broertje vond het de leukst ingerichte winkel waar we gweest waren, hij bleef maar praten over die schitterende slingers (die matten dus). Gezellige sfeer binnen ook. Ik was bang dat de secret salute al op zou zijn maar niets was minder waar, Rob houd zich aan zijn woord en had er speciaal een voor me bewaard terwijl de vooraad al uitverkocht was. Echt super service daaro!!! Mocht ook nog een kijkje achter de schermen nemen in de bunker! Tot mijn grote verbazing lag er op de onderste stelling iemand te slapen?!! Leuk om een kijkje genomen te hebben! Dze winkel is echt super jongens echt een aanrader en wil volgend jaar zeker terugkomen als ik vervoer heb!!! Bedankt voor het mooie spul!!
Hier nog wat foto's van Rowy vuurwerk, en ja rob, je staat er zelf ook op :D

imag1266q.jpg

imag1264.jpg

imag1263.jpg

imag1262w.jpg

imag1261.jpg

imag1260.jpg

imag1259.jpg

imag1258.jpg

imag1257.jpg

imag1256.jpg

imag1255z.jpg

imag1250.jpg

imag1266q.jpg

HET IS ROB ACHTER DE KASSA

imag1251.jpg

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor jou leuke reactie, en natuurlijk zien we jou volgend jaar graag terug !!!.
Bedoelde je niet deze slaapkop ? :D:D:D
zo zie je maar weer dat het erg hard werken is in een vuurwerk winkel,
en dat je erg lange uren maakt:D:D

Laatst bewerkt:
Nounounou! :p "Harde arbeid verrichten" is ook een relatief begrip hoor Gerwin! :D

Jeetje, dat heb je wel ZEER netjes gemonteerd, Rob G.! :shocked: Muziek eronder klopt ook werkelijk PURRR-fect! Stuk van de finale zelf heb ik wel even doorgespoeld, want dat staat nog op mijn netvlies gegrift :p Maar de montage er omheen verdient een pluim.

ghehe ik had je er nog voor gewaarschuwd Gerwin :wink:

@Darksoul: Thx voor je reactie jongen, super leuk te lezen en jij merkt goed op dat het gemonteerd is op de muziek, daar ben ik weer lekker mee aan het prutsen geweest om het zo te krijgen. Ben jij ook nog te zien op beeld, bij dat gedeelte waar het druk in de winkel is?

@ Rowy Vuurwerk: Thx voor het plaatsen van het filmpje Robski :) en nog leuker te horen dat ook jij er erg blij mee bent, toppie!

Haha aan het einde zie je mij nog harde arbeid verrichten.

Rowy Fireworks zal dit jaar met een eigen 19 shots assortiment komen met daarin 6 cake's. De cake's hebben allen ongeveer 280 gram kruit per stuk en zijn in samenwerking met Royal Fireworks gemaakt. Het pakket zal voor een super prijs verkocht gaan worden... Dit moet ik helaas nog even geheim houden.

Grapje, Het pakket zal voor rond de €70,- verkocht gaan worden wat dus echt een bodemprijs is!

Later meer info over dit assortiment en natuurlijk ander nieuws vanuit Rowy Fireworks zelf!

Goede berichten natuurlijk, ga je ons ook nog verblijden met het nieuws dat het pakket in een kooi binnenkomt en dus wel een goede burst heeft? :p

Rowy Fireworks zal dit jaar met een eigen 19 shots assortiment komen met daarin 6 cake's. De cake's hebben allen ongeveer 280 gram kruit per stuk en zijn in samenwerking met Royal Fireworks gemaakt. Het pakket zal voor een super prijs verkocht gaan worden... Dit moet ik helaas nog even geheim houden.

Grapje, Het pakket zal voor rond de €70,- verkocht gaan worden wat dus echt een bodemprijs is!

Later meer info over dit assortiment en natuurlijk ander nieuws vanuit Rowy Fireworks zelf!

klopt helemaal wat je zegt, ik had alleen nog niet gehoord dat het al openbaar gemaakt mocht worden :)

Back
Bovenaan